Permalänk
Medlem

Asus 1070 med asterisk

Hallå

Har uppdaterat till nyare 3060ti och behöver inte längre mitt 1070. Det fungerar felfritt trots skavanker och är drygt 3 år sedan inköp. Boostar till 1920mhz cirkus. Har inte manuellt överklockat, eller minat med detta.

För att ge kontext rekommenderar jag att läsa min egen tråd postad för nästan 2 år sedan --> https://www.sweclockers.com/forum/trad/1575581-1070-vagrar-bo...

Det är fungerande, men något fukt påverkat. Jag har inte rört det sedan jag fick det fungerande som kan läsas i tråden. På bilderna postat kan man se precis vad det handlar om. Försöker vara så informativ och transparant som möjligt. Det fungerar som det ska nu, hur länge kan jag inte garantera.

Kommer inte att skickas. Kortet finns alla dagar förutom måndagar och torsdagar i Håbo/Bro/Upplands-bro kommun och kan hämtas när som helst 08-22. Erbjuder att funktionstesta på plats. Kan hämtas i Hässelby måndagar och torsdagar, men kan då inte erbjuda live-test av kortet. Du som är intresserad är fri att spendera någon timme med kortet inkopplad i 5800x maskin i sign med detta kort för att verifiera. Dom flesta mainstream benchmark's och stresstester finns att tillgå till intresserad köpare.

Priset är ett förslag allt går att diskutera.

Se bilder och skriv i tråden eller skicka PM om du är intresserad.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 5800x @ 32gb 3200mhz @ 7tb ssd @ 3060ti Fractal r5 @ Arch
i5 4670k @ 24gb 1600mhz @ Fractal r3 @ 12tb ZFS @ Truenas Scale
Thinkpad T450 @ i5 5300u @ 16gb @ 512gb ssd @ 24+48wh batteri @ Debian

Permalänk
Medlem

Det ser ju tyvärr ut som att det har läckt ut från dina komponenter och den typen av sörja ser man bara på trasiga kort. När man läser din gamla tråd om att det inte boostar över basklockan undrar man om det ens ger bild idag. Sorry to say; Jag hade inte betalat 50:- för det kortet.

Visa signatur

Livet är för kort för dåligt kaffe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erickey:

Det ser ju tyvärr ut som att det har läckt ut från dina komponenter och den typen av sörja ser man bara på trasiga kort. När man läser din gamla tråd om att det inte boostar över basklockan undrar man om det ens ger bild idag. Sorry to say; Jag hade inte betalat 50:- för det kortet.

Det har använts varje dag sedan jag gjorde den tråden, boostar som det ska, fungerar felfritt. Erbjuder även potentiellt intresserade att testa själv på plats. Gissar att du inte läste hela den tråden jag länkade till.

Visa signatur

Ryzen 5800x @ 32gb 3200mhz @ 7tb ssd @ 3060ti Fractal r5 @ Arch
i5 4670k @ 24gb 1600mhz @ Fractal r3 @ 12tb ZFS @ Truenas Scale
Thinkpad T450 @ i5 5300u @ 16gb @ 512gb ssd @ 24+48wh batteri @ Debian

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erickey:

Det ser ju tyvärr ut som att det har läckt ut från dina komponenter och den typen av sörja ser man bara på trasiga kort. När man läser din gamla tråd om att det inte boostar över basklockan undrar man om det ens ger bild idag. Sorry to say; Jag hade inte betalat 50:- för det kortet.

Det var väl ett onödigt inlägg när säljaren är så öppen och mån om att lägga alla kort på bordet.

Jag bjuder 500 sek för hämtning i Hässelby.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

Bjuder 700 och hämtar

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sleepyoh:

Det har använts varje dag sedan jag gjorde den tråden, boostar som det ska, fungerar felfritt. Erbjuder även potentiellt intresserade att testa själv på plats. Gissar att du inte läste hela den tråden jag länkade till.

Läste hela tråden. Vill inte skräpa ner men inte heller att någon köper en tickande bomb.

Visa signatur

Livet är för kort för dåligt kaffe

Permalänk
Avstängd

800, hämtar

Permalänk
Medlem

1000 kr och hämtar i Hässelby

Permalänk
Medlem

1200 hämtar i Bålsta/bro

Permalänk
Medlem

1400, hämtar i Hässelby

Permalänk
Medlem

1500 hämtar i Bålsta/bro

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Ryzen 5800x @ 32gb 3200mhz @ 7tb ssd @ 3060ti Fractal r5 @ Arch
i5 4670k @ 24gb 1600mhz @ Fractal r3 @ 12tb ZFS @ Truenas Scale
Thinkpad T450 @ i5 5300u @ 16gb @ 512gb ssd @ 24+48wh batteri @ Debian