Kommer man kunna få tag på en pixel 6 pro i Sverige?

Permalänk
Skrivet av psp123:

Inte alls. Använde översättning i Chrome och betalade med PayPal.

Tänkte på det där med adress osv, kanske finns en bra guide någonstans att följa

Permalänk
Avstängd
Skrivet av NEONKORTEX:

Tänkte på det där med adress osv, kanske finns en bra guide någonstans att följa

Det är inte krångligt, fyll i din adress bara. Paypal behövs inte heller utan vanliga betalkort funkar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NEONKORTEX:

Tänkte på det där med adress osv, kanske finns en bra guide någonstans att följa

Finns guide på Swedroid sida i köptrådarna för Pixel 6 samt Pixel 6 pro om du behöver en guide

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krok777:

Låter helt otroligt - tack för det.

Testar och återkomemr

Det funkade. Ingen tull

Visa signatur

Sveriges största Hell Let Loose Community - https://hellletloose.se/
Sveriges största Palworld Community - https://palworld.se

Permalänk
Medlem

Köpte min Pixel 6 Pro från fnac.com tog drygt 5 dagar för anlända och Pixel Stand 2 Generationen köpt från Tyska Google Store sedan använde jag mailboxde.com för få den vidare från Tyskland till Sverige.

Allt som allt blev runt 11 300:- lite billigare än bara köpa telefonen via cdon eller Inet.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Gick på 10 200:- på fnac.com 1056:- något för Pixel Stand 2 gen från Tyska Google Store och Mailboxde.

Så skulle inte tänka mig betala 10 990:- för bara telefonen utan laddare.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Kan ha fel, men har för mig att mediamarkt Tyskland inte skickar till Sverige.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Kan ha fel, men har för mig att mediamarkt Tyskland inte skickar till Sverige.

Officiellt så stämmer det. Det finns personer på Swedroid som lyckats med schweden trick, men det är absolut inte alla som lyckats.

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig