MSI GeForce RTX 3070 8GB VENTUS 2X OC (EJ LHR)

Permalänk

MSI GeForce RTX 3070 8GB VENTUS 2X OC (EJ LHR)

Kortet köptes vid första släppet förra året i oktober, därav ej LHR. Det har hållits välkylt, är i toppskick och har aldrig gett mig problem eller haft någon coil whine! Kortet har även aldrig minats med utan bara spelat spel som inte är krävande, vilket är anledningen till försäljningen. Jag behöver helt enkelt inte ett sånt kraftfullt kort. Jag accepterar även äldre grafikkort samt pengar som bud. Söker i sådana fall ett grafikkort med prestanda från ett 1060 till 1080.

Jag förbehåller mig rätten att sälja till ett pris jag är nöjd med samt att låta budgivningen gå i en rimlig tid tills jag hittat ett nytt grafikkort (troligtvist max 1 vecka).

Kortet finns att hämtas i Uppsala vilket är föredraget men kan även skickas förutsatt att köparen står för fraktkostnad samt risk för eventuella skador vid frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk

9000+frakt för en snabb affär.

Permalänk
Inaktiv
Nytt bud: 9 000 kr + Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Vad tänker du för pris emellan vid eventuellt byte? Jag har GTX 1070 och GTX 1080 som jag hade kunnat tänka mig byta upp mig med som inbyte. Hade eventuellt kunnat skicka mitt kort först också till dig isåfall.

Visa signatur

// arianthaci

Permalänk
Inaktiv

Edit: Jag har även 1070, 1080 och 1080ti att byta med om intressant Aldrig använda för mining

Permalänk

Gtx 1070 är av störst intresse och då skulle jag säga att en bra sådan modell värderas till 3000kr. Sedan vad mellanskillnaden blir är upp till er så lägg ett bud så får jag se över det!

Permalänk
Inaktiv

Har flera olika 1070, välj din favorit + 6000kr

Permalänk
Avstängd

RTX 2060, 2070S FE, 1080/Ti + pengar

Permalänk
Medlem

Ett RTX 3060 TI + pengar?, slipper du förlora speciellt mycket prestanda och får en slant.

Visa signatur

Lian Li O11 Dynamic XL, Be Quiet Dark power pro 12 1200w, Ryzen 9 3900X(EK velocity), MSI X570, Corsair Dominator 3200mhz, RTX 3090(Suprim X med EK block)+ RTX 3080(FTW3 Ultra med EK block). EK distro/pump O11 Dynamic XL, 2x EK 360mm radiatorer.

Legion 7, 5800H/RTX3080.

Permalänk
Avstängd

Har också några 3060 Ti i olika utföranden samt ett rtx 2080, en jävla massa olika amd kort

Permalänk
Inaktiv

Ville du göra något byte?

Permalänk

jag har en
Asus gtx 1650 tuf gaming oc 4gb ddr6 köpte fel då jag trodde det var samma stream kvalitet som 2060 och jag läste igen att det måste vara 1650 super upp för att de ska vara samma turing encode. Så måte hittar en med Gen6+ encode. är du intresserad att byta+ pengar.
mvh
Thim