Gainward GeForce RTX 2080, AIO kylt

Permalänk
Medlem

Gainward GeForce RTX 2080, AIO kylt

Säljer mitt 2080 då jag har skaffat ett nytt kort, endast använt till gaming.
Kylningen är utbytt från standard luftkylare till en AIO, Kraken X52 med hjälp av en Kraken G12 adapter.
Orginalkylare skickar jag med också eller så kan jag ta bort AIO och montera org och sänka priset lite.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Of all the things Ive lost, I miss my mind the most

Permalänk
Avstängd

Jag kan köpa AIOn om någon vill köpa kortet med monterad originalkylare

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuLioS:

Jag kan köpa AIOn om någon vill köpa kortet med monterad originalkylare

Intresserad.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 000 kr + Frakt för orginalkylare
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 500 kr Allt + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

För att förtydliga, jag hade tänkt mig att helst sälja till nån som kunde hämta kortet. Detta p.g.a. att det blir krångligt att paketera med AIO kylaren monterad då kortet inte kom med detta så passar inte orginallådan.
Så om jag ska skicka det måste nog AIO av och org kylaren på, kan då skicka AIO separat eller packa båda i en större kartong.
Om någon vill ändra sig pga detta eller om ni har nått annat förslag på lösning.

Visa signatur

Of all the things Ive lost, I miss my mind the most

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 500 kr Upphämtning alt. möte närmare GBG
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

🛜🫀: HP ProDesk 400 G3, i5 6500, 8GB DDR4, Intel X520-DA2
🐳🐧: AMD R5 3600 | Google Coral.ai | ASRock X570D4U-2L2T | Silverstone CS381 | 80GB DDR4 | 8 HDD BTRFS RAID1
⌨️🎮: R9 3900X | RTX 2080 LC | Acer XF270HUA | 96GB @ 3200 | MSI X570 MPG G EDGE WIFI | CORSAIR C70
🎞🎶: LG OLED55C8 | Epson TW3200 | Onkyo TX-NR646 | Infinity Reference 61/51 mk2 | Shield TV V2 | minhembio.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mrwite:

För att förtydliga, jag hade tänkt mig att helst sälja till nån som kunde hämta kortet. Detta p.g.a. att det blir krångligt att paketera med AIO kylaren monterad då kortet inte kom med detta så passar inte orginallådan.
Så om jag ska skicka det måste nog AIO av och org kylaren på, kan då skicka AIO separat eller packa båda i en större kartong.
Om någon vill ändra sig pga detta eller om ni har nått annat förslag på lösning.

Kan hämta för 5000 bor nära Ulricehamn

Permalänk
Medlem

Vinnande budet är @tuomi

Visa signatur

Of all the things Ive lost, I miss my mind the most

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Of all the things Ive lost, I miss my mind the most