LG 34'' UltraGear 34GN850 QHD Curved Nano IPS 160 Hz

Permalänk

LG 34'' UltraGear 34GN850 QHD Curved Nano IPS 160 Hz

En av de absolut bästa skärmarna för gaming och arbete. Behaglig nano-ips med 160hz för knivskarp och snabba rörelser i spel.

Oerhört bra färgåtergivning och generellt rolig skärm att arbeta med.

Enkelt och behagligt att läsa text och använda under långa perioder.

Finns en pixel (av 4 953 600) pixlar som är död i övre högra hörnet. Ligger i krysset och man ser inte det förutom om man gör ett pixeltest. Ligger så pass avlägset och högt att det aldrig märks.
Inget som kommer störa i exempelvis spel eller i redigeringsprogram osv.

Inköpt från Inet för ett par månader sedan

Nypris 12 000
Säljs för 6300

Läs hela annonsen här

Permalänk

Går inte pixelfel på garantin på en så ny skärm?

Permalänk
Medlem

Har du någon bild på din egen skärm? Gärna en där man ser var den döda pixeln sitter.

Riktigt cool skärm i övrigt. Man blir nyfiken på vad du bytt till?

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Skrivet av seamp2000:

Går inte pixelfel på garantin på en så ny skärm?

Jag fick ett prisavdrag istället

Skrivet av Henrik-W:

Har du någon bild på din egen skärm? Gärna en där man ser var den döda pixeln sitter.

Riktigt cool skärm i övrigt. Man blir nyfiken på vad du bytt till?

Jag befinner mig just nu utomlands, med skärmen inpackad hos mina föräldrar.
Den döda pixeln finns på X' ikonens nedre vänstra sida.

Men jag kan be de packa upp och fota om du är intresserad av att köpa så ska jag se till att lösa en bild.

Där jag befinner mig gick det inte att ta med skärmen och kostar skjortan att skicka hit den.
Väldigt hög skatt på elektronik här, så jag körde på en lite billigare, ​LG 27" 27GL850-B.

Hade aldrig sålt skärmen annars

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheBlackbeard:

Jag fick ett prisavdrag istället

Jag befinner mig just nu utomlands, med skärmen inpackad hos mina föräldrar.
Den döda pixeln finns på X' ikonens nedre vänstra sida.

Men jag kan be de packa upp och fota om du är intresserad av att köpa så ska jag se till att lösa en bild.

Där jag befinner mig gick det inte att ta med skärmen och kostar skjortan att skicka hit den.
Väldigt hög skatt på elektronik här, så jag körde på en lite billigare, ​LG 27" 27GL850-B.

Hade aldrig sålt skärmen annars

Jag skall kolla med sonen, det är han som är på jakt efter en wide, curved skärm. Han har ju kikat på nya men den kategorin är rätt dyr och han studerar. Det vore toppen om dina föräldrar kunde fota men du behöver inte stressa dem.
Lägger ett bud om han är intresserad sen.

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Skrivet av Henrik-W:

Jag skall kolla med sonen, det är han som är på jakt efter en wide, curved skärm. Han har ju kikat på nya men den kategorin är rätt dyr och han studerar. Det vore toppen om dina föräldrar kunde fota men du behöver inte stressa dem.
Lägger ett bud om han är intresserad sen.

Det låter fint, jag försöker få ett par bilder inom 1-2 dagar

Permalänk

https://www.blocket.se/annons/skane/lg_34___ultragear_34gn850...

Har lagt upp bilder på min annons på blocket, vet inte riktigt hur jag ska lägga upp bilder här

Permalänk

Eller ja, blocket måste godkänna att jag ändrat min annons.. Jag skriver igen när de har godkänt, brukar ta ett par minuter bara

Permalänk
Skrivet av Henrik-W:

Jag skall kolla med sonen, det är han som är på jakt efter en wide, curved skärm. Han har ju kikat på nya men den kategorin är rätt dyr och han studerar. Det vore toppen om dina föräldrar kunde fota men du behöver inte stressa dem.
Lägger ett bud om han är intresserad sen.

Nu fungerar ovan länk till min blocketannons där jag har tagit bilder.
På ena bilden ser man inget, sen finns det en "close-up" i höger hörn kan man se något väldigt litet

Hälsningar

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheBlackbeard:

Nu fungerar ovan länk till min blocketannons där jag har tagit bilder.
På ena bilden ser man inget, sen finns det en "close-up" i höger hörn kan man se något väldigt litet

Hälsningar

Toppen. Jag skickade länken till sonen. Kollegan är i Skåne på måndag så då kan han hämta om det blir affär. 🙂

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Medlem

Han tyckte den var intressant och hade kollat på en ny sådan tidigare. De ligger tydligen på 8900:- på Prisjakt nu så han kan tänka sig att ge 5000:- med avhämtning.

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Skrivet av Henrik-W:

Han tyckte den var intressant och hade kollat på en ny sådan tidigare. De ligger tydligen på 8900:- på Prisjakt nu så han kan tänka sig att ge 5000:- med avhämtning.

Tyvärr, alldeles för lågt.
Fick ett bud på 5750 som jag nu kommer acceptera budet på

Trevlig kväll

Mvh

Permalänk

Annonsen är avslutad

Permalänk
Medlem

Jag meddelade honom och han kan höja till 5900:- sa han ( om det inte är försent). 🙂

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Medlem

Ah avslut redqn, kan bjuda 6000 och hämta på plats om inte för sent!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kvirkel:

Ah avslut redqn, kan bjuda 6000 och hämta på plats om inte för sent!

Fick span på en annan skärm så jag drar tillbaka ovan

Permalänk

Den är redan skickad, sorry folks