prisvärt trådlöst surround, alternativ till logitech z906?

Permalänk
Medlem

prisvärt trådlöst surround, alternativ till logitech z906?

Mors,

Som rubriken, söker inga värstinggrejer. Behöver inga tekniska utläggningar om att man bara får skit för 5k, jag fattar att man får vad man pröjsar för. 5.1 helst men 2.1 funkar det med om det är ok. Tycker dock att dom flesta soundbars med trådlös sub låter ganska kasst. Iaf om man som jag bara tänkte pröjsa max 5k.
Ska bara vara bättre än ljudet i min LG C1.

Tips emottages tacksamt

Robert

Visa signatur

Game On!

Permalänk
Rekordmedlem

Om du köper begagnad kablad stereo eller 5.1 så kan du få bra ljud.
Trådlös eller trådad sub behövs inte om du inte väljer pyttesmå högtalare.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

OP: Vill ha trådlöst

Medlem: Köp med tråd

Classic

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av frong:

OP: Vill ha trådlöst

Medlem: Köp med tråd

Classic

Främst trådlös basmodul, men man behöver ingen basmodul om man har anständiga högtalare så det blir faktisk färre kablar med det icke trådlösa alternativet i det läget eftersom man slipper en elkabel till basen. Dessutom blir det bättre ljud och billgare om man väljer begagnat.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Tack för svar, får se om det kommer några fler

Visa signatur

Game On!