Jacob slutar på SweClockers

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

My man Jacob! Önskar dig lycka till i framtiden!

Hann bara ses vid senaste swecträffen på Östermalm, Stockholm och mitt custom nick du gav

Permalänk
Nyhetschef
Skrivet av serafim:

Skönt att höra. Vad händer nu med dina undersökningar, t.ex. den om kladdande med chips o annat vid datorn? Kommer jag och alla andra nu få vänta i ovisshet i en evighet på utfallet av denna viktiga undersökning?
Känns trist att du slutar men jag har gjort likadant när jag för länge, länge sedan tvingades till väl långa pendlingar.

Nu blir jag lite vemodig, du har ju alltid funnits här på SweC från mitt perspektiv sett (reggade mig 2015).

Lycka till i din nya karriär och jag kommer hålla utkik efter dina inlägg i hopp om lika skruvade infall i framtiden.

Haha, utrymmet för skruvade infall blir nog mindre som vanlig forumit. Det där chipstestet hade varit kul att ta tag i... Nån gång kanske.

Skrivet av Mental:

Lycka till framåt! Förändring är ofta bra, både för dig och för Sweclockers!

Och då du fortfarande har passion för ämnet, och gillar Sweclockers. Så kan jag inte se något fel/konstigt med att ta några frilansuppdrag om det dyker upp något kul. Tror både du och läsarna skulle uppskatta det. Jag ser inte det som någon prestigeförlust eller "steg tillbaka" utan bara som ett nytt sätt att delta.

tycker även @emilakered kan göra ett återbesök, typ en fredagspanel eller något

Vi får se hur det blir med den saken. Ska jag vara ärlig skulle det kännas märkligt att göra inhopp som frilansare. I alla fall alltför tätt på. Kanske blir som för @Laxpudding att feeling infinner sig lite längre fram.

Vad skulle jag göra då är frågan? Skriva arga krönikor och syrliga nyheter om dumma produkter?

Skrivet av moreempty:

Så varför har inte Geeks ett VR kontor...

Tack för trevliga meet's

Tack själv för deltagandet! Hoppas det blir fler från redaktionen under någon annans regi.

Skrivet av NordhNet:

Jaha? Jag trodde du redan börjat 😈❤️

Allt är relativt. Skruva upp trollandet då?

Skrivet av Tycho:

Min enda claim to fame på forumet är nog från julafton 2018 då jag sammanfattade Sweläskers dryckeskalender på önskan av @emilakered. Annars är jag mest en lurker ifrån schlätta.

Det kanske är därifrån då! Nånstans ifrån är det i alla fall.

Skrivet av tcntad:

My man Jacob! Önskar dig lycka till i framtiden!

Hann bara ses vid senaste swecträffen på Östermalm, Stockholm och mitt custom nick du gav

Arvid Nordqvist-mannen! Det var riktigt kul att träffa dig i Stockholm, helt underbar kväll blev det. Jag kommer högst sannolikt fortsatt vistas i Stockholm på nästa utmaning jag tar mig an, men i betydligt lägre kapacitet, så jag är lätt på en Meet & Geek och att ses igen på en sådan.