Samsung Tab A7 Lite Wifi med skal

Permalänk
Medlem

Samsung Tab A7 Lite Wifi med skal

Hej! Säljer min surfplatta som ej används, nyskick! Sitter skärmskydd på sen den var ny.
Skal följer med! Har 9st skal som kan säljas för sig om någon skulle vara intresserad av det, 100kr styck ink frakt!

1000kr eller högstbjudande gäller

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tja, jag som köpte din lian li strimmer här. Hur gammal är Samsungen?

Permalänk
Medlem

Den är köpt 18 september

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ok112:

Den är köpt 18 september

32gb modellen? Inet säljer dom för 1490:- nya så hur hård är du på dom 1000:- som du har skrivit, finns det lite rörlighet i det priset eller tar du inte emot bud under 1000:-?

Permalänk
Medlem

Budar 900kr + frakt

Visa signatur

Corsair iCUE 5000X | Corsair RM850x Vit | ASUS TUF GAMING Z690-PLUS | Intel i5-12600k
Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC | Team Group 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

Budar 700 plus frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av shirra:

Budar 700 plus frakt

Du budar åt fel håll, vanligtvis lägger man en summa som är högre än vad andra har lagt , inte lägre. Bara ett tips.

Permalänk
Medlem

Kommer ej säljas för under 1000kr.

Permalänk
Medlem

Då får man avstå, kommer väl säkerligen upp i 1100 med frakt och då är det betydligt roligare att ha en ny en för några hundralappar mer, fanns dessutom för 1200 kr på Elfynd. Lycka till.

Visa signatur

Corsair iCUE 5000X | Corsair RM850x Vit | ASUS TUF GAMING Z690-PLUS | Intel i5-12600k
Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC | Team Group 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem
Skrivet av shenaswift:

Då får man avstå, kommer väl säkerligen upp i 1100 med frakt och då är det betydligt roligare att ha en ny en för några hundralappar mer, fanns dessutom för 1200 kr på Elfynd. Lycka till.

Lite så jag tänkte oxå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av shenaswift:

Är man inte intresserad så skriv inte inte intresserad av att höra era åsikter om varför ni ska få köpa den billigare.

Permalänk
Medlem

Priset står klart och tydligt i annonsen, skickar med två st skal och skärmskydd i glas sitter på så man slipper köpa det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av shenaswift:

Kan du länka vart du kan köpa en för 1200?

Permalänk
Medlem
Skrivet av shenaswift:

Väntar fortfarande.. har man mage till att skriva på någon annans annons att den kostar sååå mycket mindre så kan du väll iallafall backa upp ditt påstånde ?

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Ok112:

Väntar fortfarande.. har man mage till att skriva på någon annans annons att den kostar sååå mycket mindre så kan du väll iallafall backa upp ditt påstånde ?

Priskritik är tillåten så länge den framförs sakligt.

Anledningen till att du inte får svar beror nog på att du uppmanat folk att inte skriva om man inte ska lägga ett bud 🤷‍♂️

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

Priskritik är tillåten så länge den framförs sakligt.

Anledningen till att du inte får svar beror nog på att du uppmanat folk att inte skriva om man inte ska lägga ett bud 🤷‍♂️

Framförs sakligt? Ingår det inte att visa var dom kostar 1200kr då? Han påstår att det kostar 1200kr men jag kan inte hitta vart han kan köpa en för det priset förvånad att en admin till och med ursäktar ett sånt beteende xD

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Permalänk
Medlem

Hej, som jag skrev i pm till dej så vill jag bara be om ursäkt och säga att jag hade ingen ond mening med att fråga om du tog emot bud under det priset du hade satt i annonsen, visa annonsörer vill gärna ha kommentarer i deras annonser som har noll kommenterar, det var därför jag skrev där. Och det var fel av mej att jag svarade den andra killens kommentar, du har rätt, varför jag inte vill lägga bud hör inte riktigt hemma i din annons. Om du vill så kan jag gärna betala en ny annons åt dej, bara säga till så fixar jag det. Jag ber om ursäkt igen.