Mellandagsrea 2021 på SweClockers – Tips, erbjudanden och diskussion

Permalänk
Medlem
Skrivet av Floskel:

Det gick väldigt fort, fanns även B1 55" för 5500kr

Och 77B1 för 7990kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Och 77B1 för 7990kr

Tack, då sved det inte alls lika mycket att jag inte hann checka ut med 55:an. Frågan är om de ens går plus med de priserna, i alla fall på 77 tummaren?

Permalänk
Medlem

Köpte 65 C1 för 9990, helt stört bra tips!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Floskel:

Tack, då sved det inte alls lika mycket att jag inte hann checka ut med 55:an. Frågan är om de ens går plus med de priserna, i alla fall på 77 tummaren?

Känns helt orimligt... vi får se, jag fick bekräftelse i alla fall

Permalänk
Medlem
Skrivet av Floskel:

Tack, då sved det inte alls lika mycket att jag inte hann checka ut med 55:an. Frågan är om de ens går plus med de priserna, i alla fall på 77 tummaren?

Det är klart att inköpspris är högre än det på 77an. Har mycket svårt att tro att något kommer levereras. Kanske av tryckfelsnisse personligen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fuze0X:

Får verkligen tacka, sparade typ 7000 tack vare dig!

Permalänk
Skrivet av medbor:

Och 77B1 för 7990kr

Are you for real ? 77B1 for 7990 SEK........If that's true, I ain't getting any sleep tonight !

Permalänk
Medlem
Skrivet av BigDuke:

Får verkligen tacka, sparade typ 7000 tack vare dig!

Intressant o se om MM låter igenom alla dem köpen. Uppdatera gärna ifall du hämtar upp den utan några problem.

/M

Permalänk
Medlem

Klickade hem en B1 55" för 5500. Bara hoppas att den blir levererad till de priset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slapinator:

Intressant o se om MM låter igenom alla dem köpen. Uppdatera gärna ifall du hämtar upp den utan några problem.

/M

Har fått orderbekräftelse med ordernr och meddelande från Klarna, vad skulle kunna gå snett?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BigDuke:

Har fått orderbekräftelse med ordernr och meddelande från Klarna, vad skulle kunna gå snett?

Hände mig för något år sen där de råkade sälja en Apple Watch till ett mycket biligare pris än den var & så makulerade dem ordern och gav mig 50kr presentkort som plåster på såret.

Har själv beställt 65", fått en orderbekräftelse & "behandlas av butik" på Klarnas app - så jag hoppas för bådas skull att dem inte tjafsar om ordern.

Men du får gärna uppdatera om det går igenom så känner jag mig lite lugnare också.

/M

Permalänk
Medlem

Synd att man missade detta med någon minut :(, men detta var verkligen en Flash Sale som Webhallen borde tagit efter om nu priserna stämmer.

Visa signatur

ASUS B450 Prime Plus| Ryzen 7 3700X| ASUS GTX 1660 TI DUAL OC| HyperX Fury 3200MHz 32GB| Norctua NH-D15| Samsung 970 EVO PLUS M.2 SSD 1TB| EVGA Supernova G3 650w| Fractal Design Define C| ASUS PCE-AX3000 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av last_grimm:

Are you for real ? 77B1 for 7990 SEK........If that's true, I ain't getting any sleep tonight !

I know

I was not planning on buying, but for that price i could not resist

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slapinator:

Hände mig för något år sen där de råkade sälja en Apple Watch till ett mycket biligare pris än den var & så makulerade dem ordern och gav mig 50kr presentkort som plåster på såret.

Har själv beställt 65", fått en orderbekräftelse & "behandlas av butik" på Klarnas app - så jag hoppas för bådas skull att dem inte tjafsar om ordern.

Men du får gärna uppdatera om det går igenom så känner jag mig lite lugnare också.

/M

När Apple Watch var sänkt, upplevdes det som uppenbarligen felaktigt?

9990 känns ju ändå som nån satt med avsikt

Permalänk
Medlem
Skrivet av BigDuke:

När Apple Watch var sänkt, upplevdes det som uppenbarligen felaktigt?

9990 känns ju ändå som nån satt med avsikt

Jo, men 7990 för 77" känns som en felprisning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrisj:

Jo, men 7990 för 77" känns som en felprisning.

Ja, verkar saknas 2:an framför om man kollar LGOLED77B1

C1:an var däremot aldrig sänkt

Permalänk
Medlem
Skrivet av BigDuke:

När Apple Watch var sänkt, upplevdes det som uppenbarligen felaktigt?

9990 känns ju ändå som nån satt med avsikt

Kan mycket väl vara jag som bara är helt borta (hittar inget om ordern i mailet för att hitta priset..) & att det var via Elgiganten hela grejen var. Men då var det runt 50% på en helt ny modell av Apple Watch, lätt att förstå att det var felpris och inte rabatt.

Nu är det inte lika uppenbart om det är felpris eller en riktigt aggresiv kampanj med tanke på att det är en TV som rabatterats under mellandagarna & inte en Apple produkt som typ aldrig går ner mer än 25-30% i rabatt någonsin.

Håller tummarna att vi båda får ett SMS/mail om att kunna hämta upp dem imorgon!

/M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slapinator:

Kan mycket väl vara jag som bara är helt borta (hittar inget om ordern i mailet för att hitta priset..) & att det var via Elgiganten hela grejen var. Men då var det runt 50% på en helt ny modell av Apple Watch, lätt att förstå att det var felpris och inte rabatt.

Nu är det inte lika uppenbart om det är felpris eller en riktigt aggresiv kampanj med tanke på att det är en TV som rabatterats under mellandagarna & inte en Apple produkt som typ aldrig går ner mer än 25-30% i rabatt någonsin.

Håller tummarna att vi båda får ett SMS/mail om att kunna hämta upp dem imorgon!

/M

Hedge:ade med en hämta i butik bokning hos webhallen också

Permalänk
Medlem

Ja alltså både B1 55 för 5500 och C1 65 för 10000 skulle jag väl kunnat se som åtminstone halvrimligt, men 77" för 8000 är ju bortom all rimlig tvivel ett prisfel, kan jag tycka iallafall. Men jag håller tummarna för er, skulle bli jäkligt avundsjuk

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slapinator:

Kan mycket väl vara jag som bara är helt borta (hittar inget om ordern i mailet för att hitta priset..) & att det var via Elgiganten hela grejen var. Men då var det runt 50% på en helt ny modell av Apple Watch, lätt att förstå att det var felpris och inte rabatt.

/M

Kan vara en skröna, men har hört Apple kan bli ordentligt arga om man säljer deras produkter med för lågt pris (dvs återförsäljaren får lägsta prioritet sen nästa gång nya iphones osv släpps), så kan vara en annan situation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Känns helt orimligt... vi får se, jag fick bekräftelse i alla fall

Minst sagt orimligt men fasen vad skoj att du hann klicka hem en, håller tummarna för dig och väntar spänt på uppdatering. Kan be en bön eller två innan en kryper till kojan.

Permalänk
Medlem

Oh boy. Here we go again med felaktiga priser, ska bli "intressant" o följa denna tråden nu

Permalänk
Inaktiv

Jahopp, säger som Nivity. Nu ska denna tråd följas väldigt noga!

Permalänk
Medlem

Ingen som sprungit på en deal på stationär dator för kontorsarbete?

Mycket laptops men inte sett något intressant bland stationära.

Budget på 5-8000 kr, gärna 1 TB SSD, processor av en senare generation, tyst, kompakt chassi.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Damp precis ner ett mail om att tv:n är redo för upphämtning i butiken.

De öppnar kl10, ska försöka plocka upp den asap. Men det ser riktigt ljust ut!

/M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slapinator:

Damp precis ner ett mail om att tv:n är redo för upphämtning i butiken.

De öppnar kl10, ska försöka plocka upp den asap. Men det ser riktigt ljust ut!

/M

Vilken deal!

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mustaf:

Damp precis ner ett mail om att tv:n är redo för upphämtning i butiken.

De öppnar kl10, ska försöka plocka upp den asap. Men det ser riktigt ljust ut!

/M

& nu är den upphämtad, ingen tjafs, inget snack.

65” C1 för 9990kr.

/M

Permalänk
Medlem

Mitt köp gick också igenom, C1 55" för 7777:-
Betald och hämtad i butik, galet!

Visa signatur

5800X3D @Kombo Strike 3 / 32GB DR RAM @3800MHz,CL16 / 3090 Turbo @1695MHz,0.750V

Permalänk
Medlem

So it seems MM decided to eat the lost and honor the orders. That is nice of them!

Congratulations to ones who were able to purchase, that is an awesome way to start a new year!

Permalänk
Medlem

Beställde med hemkörning, ingen uppdatering än