Adapter för TGB + Mus till PS5

Permalänk
Medlem

Adapter för TGB + Mus till PS5

Letar en Adapter som fungerar med PS5 som gör att man kan spela med TGB + Mus på PS5.

Har tittat på https://www.brookaccessory.com/sniper/index.php
Men på deras hemsida ser jag inte att det finns support för PS5 men hittat på andra sidor att den ska klara av det.

Så är det någon här som kanske kör med en adapter till PS5 som fungerar bra.

Jag ska inte spela mot andra online utan det är för att spela Horizon Forbidden West när det kommer då jag spela HZD på PC.
Så tacksam till tips på saker som fungerar och inte på det ni tror fungerar.

Permalänk
Medlem

PS5 har full support för USB anslutna möss och tangentbord vad jag kan se. Om spelen du vill spela stödjer det är en annan sak.

Visa signatur

Das Haus, det bästa inom House.

| Asrock X670 SL | Ryzen 7800X3D | 32GB 6000mhz CL30 | Radeon 6950XT Red Devil | Kingston KC3000 2tb M.2 | 20tb+ HDD | Dell UP3017 30" 2560x1600 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av kokkojambo:

PS5 har full support för USB anslutna möss och tangentbord vad jag kan se. Om spelen du vill spela stödjer det är en annan sak.

Yes det vet jag men då det inte finns info om Horizon Forbidden West ska ha stöd eller inte tänkte jag hitta nån bra adapter om man kan fixa om det inte kommer vara stöd för TGB + Mus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hcz:

Yes det vet jag men då det inte finns info om Horizon Forbidden West ska ha stöd eller inte tänkte jag hitta nån bra adapter om man kan fixa om det inte kommer vara stöd för TGB + Mus

Ah, då är jag med. Har tyvärr inget svar där dock.

Personligen har jag tålamod att vänta tills PC versionen släpps.

Visa signatur

Das Haus, det bästa inom House.

| Asrock X670 SL | Ryzen 7800X3D | 32GB 6000mhz CL30 | Radeon 6950XT Red Devil | Kingston KC3000 2tb M.2 | 20tb+ HDD | Dell UP3017 30" 2560x1600 |