huawei lte cpe e5186 4G modem/rauter

Permalänk
Medlem

huawei lte cpe e5186 4G modem/rauter

Säljer en huawei lte cpe e5186 som införskaffades från tele2, 2017 när vi flyttade till huset. Fungerade utmärkt innan vi fick dragit in fiber i villan.

Säljes med strömadapter.

Ser gärna att den avhämtas i Göteborg för att slippa skicka den. Jag säljer till vem jag vill och när jag vill osv...

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är den bunden till tele 2?

Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Permalänk
Medlem

Bra fråga! Hade ens en susning om att de kunde vara det.

Tyvärr hade supporten stängt men de öppnar 09:00 imorgon så får återkomma med svar då.

Permalänk
Medlem

Om de inte är låst till tele 2 är jag intresserad.
Mvh Carl

Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Permalänk

Har du fått någon kontakt med supporten?

Permalänk
Medlem

Tyvärr hann jag inte få tag i dem igår då jag hjälpte min mor flytta och de bara hade öppet mellan 9-15. Jag gör ett nytt försök imorgon när de har öppet igen (stängt på söndagar).

Permalänk
Medlem
Skrivet av myfz:

Tyvärr hann jag inte få tag i dem igår då jag hjälpte min mor flytta och de bara hade öppet mellan 9-15. Jag gör ett nytt försök imorgon när de har öppet igen (stängt på söndagar).

👍🏼

Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Permalänk
Medlem

Den skall inte vara operatörslåst enligt samtal med tele2. Hittade även orginallådan med manual osv när jag letade här hemma.

Permalänk
Medlem

Börjar med 250+frakt

Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Permalänk

300kr + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av grasklippare:

300kr + frakt

Den är din om det inte sker nått mer idag. Är hemma och vabbar, så jag borde kunna hinna iväg en sväng och skicka den imorgon.

Permalänk
Medlem

400+frakt

Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Permalänk
Medlem

Avslutar ikväll kl 23:00. ledande bud då vinner.

Permalänk
Medlem

Fick precis tag på en annan så jag tar tillbaka mitt bud. Hoppas det går bra med försäljningen ändå.

Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Permalänk

Nu har jag en fundering här. På baksidan, det ser ut som att det är en lucka att öppna, finns det ett par antennanslutningar innanför den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av grasklippare:

Nu har jag en fundering här. På baksidan, det ser ut som att det är en lucka att öppna, finns det ett par antennanslutningar innanför den?

ser ut som nån typ av antennanslutning ja. pma ditt nummer så kan jag skicka bild på den.