2080ti Strix | corsair QL | MATX AM4 A520M | Gskill 32gb2x16 3600 cl14| torque fitings

Permalänk

2080ti Strix | corsair QL | MATX AM4 A520M | Gskill 32gb2x16 3600 cl14| torque fitings

Tjena, slaktat htpcn som alldrig används, säljer en del saker bud i tråden och kan skickas men då står du för frakt.

ASUS Strix RTX 2080 TI Inköpt vid lanseringen och inga problem med kortet endast gammong/vr har rullat på det. Har varit vattenkylt sen start och tyvärr hat luftkylare försvunnit. Vattenblocket hade fullt med microsprickor och var obrukbart då det sprack upp vid terminalen när jag skulle ta isär det för rengöring. Nytt ekwb quantum nickel+plexi block är beställt och medföljer. Kan således skickas/hämtas runt den 25-26e men prövar å lägga upp med allt annat.

Köp nu 9000kr eller bud.

G.Skill Trident Z 32GB 2x16GB 3600Mhz CL14 ( F4-3600C14D-32GTZRA ) perfekta för ryzen bud från 2k köp nu 3k

Corsair QL/rgbpaket
1st commander pro
1st light ing node pro ink 8st ledstrips
3x QL120vit
2x QL140 vit

Föredrar att sälja kittet ihop, bud från 1000kr

Gigabyte moderkort A520M Aurus Elite spontanköpte när Inet sålde för 99kr men blev inte använt. Bud från 99kr+frakt så kan någon få användning för det.

20st EKWB Torque HTC 12 Nickle 30kr st alla för 500kr

Vet att ett nätagg smög med i bilen men insåg att det är gigabytes glödheta serie så känner mig inte bekväm med att sälja.

Frågor/funderingar är bara å skicka pm!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

PC master race!

Permalänk
Medlem

Börjar med 99+frakt för A520M Aurus Elite då

Visa signatur

Lyset är på men ingen är hemma.

Permalänk
Medlem

Öppnar med 7000kr+frakt för 2080ti

Permalänk
Medlem

7000 + frakt för 2080 ti med det gamla blocket

Permalänk
Skrivet av Poberg:

Öppnar med 7000kr+frakt för 2080ti

Skrivet av Carl Uhlhorn:

7000 + frakt för 2080 ti med det gamla blocket

Förtydligade annonsen, blocket blev obrukbart då det sprack upp så det läkte mellb terminal och block (testade med lufttestare och den höll inte trycket) så det blocket är kasserat och därav att jag beställde det nya. (Dock rea eftersom det är utgående block) noterat era bud fast med det nya blocket då jag antar att ett naket pcb kort inte är intressant?

Visa signatur

PC master race!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaninjägarn:

noterat era bud fast med det nya blocket då jag antar att ett naket pcb kort inte är intressant?

Om det går att skicka på ett övertygande säkert vis så behövs det inget block alls för min del

Permalänk
Skrivet av Carl Uhlhorn:

Om det går att skicka på ett övertygande säkert vis så behövs det inget block alls för min del

Går absolut att lösa med esd påse å rejält med vaddering, noterat ditt bud som omutan block helt enkelt! Låter det gå till söndag kväll för gpu bud.

Visa signatur

PC master race!

Permalänk
Medlem

Slänger in ett bud på 200:- inkl hämtning för A520M Aurus Elite

Permalänk

Bjuder 2k på G.Skill, hämtas upp på plats.

Permalänk
Medlem

( F4-3600C14D-32GTZRA )

Gokväll
G.Skill Trident Z 32GB 2x16GB 3600Mhz CL14 ( F4-3600C14D-32GTZRA ) perfekta för ryzen bud från 2k köp nu 3k
Bjuder köp nu på minnena hämtar som vanligt
MVH Per

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5950X MSI MPG X570 GAMING PRO CARBON WIFI ,ASUS DUAL RTX 2080 Ti OC
Allt i custom loop

Permalänk
Skrivet av pellev:

Gokväll
G.Skill Trident Z 32GB 2x16GB 3600Mhz CL14 ( F4-3600C14D-32GTZRA ) perfekta för ryzen bud från 2k köp nu 3k
Bjuder köp nu på minnena hämtar som vanligt
MVH Per

Dom är dina, tar vidare i PM

Visa signatur

PC master race!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carl Uhlhorn:

7000 + frakt för 2080 ti med det gamla blocket

Skrivet av Kaninjägarn:

Förtydligade annonsen, blocket blev obrukbart då det sprack upp så det läkte mellb terminal och block (testade med lufttestare och den höll inte trycket) så det blocket är kasserat och därav att jag beställde det nya. (Dock rea eftersom det är utgående block) noterat era bud fast med det nya blocket då jag antar att ett naket pcb kort inte är intressant?

Kan/tänker inte matcha det tyvärr

Permalänk

Uppdatering, minne och fittings sålda.

Nedan är ledande bud, avslutar imorgon söndag klockan 16

Skrivet av Carl Uhlhorn:

Om det går att skicka på ett övertygande säkert vis så behövs det inget block alls för min del

Skrivet av skrock:

Slänger in ett bud på 200:- inkl hämtning för A520M Aurus Elite

Visa signatur

PC master race!

Permalänk
Medlem

Sitter original backplate på än eller är det en annan?

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Skrivet av mrnez:

Sitter original backplate på än eller är det en annan?

Just nu ingen men har corsair backplaten liggande.

Visa signatur

PC master race!

Permalänk
Inaktiv

7500 + frakt bjudet för 2080ti med nya vattenblocket

Permalänk

Gpu såld till herrn som köpte utan block.

@skrock kan pma för detsljer om moderkort resten sålt i PM så avslutar annons.

Visa signatur

PC master race!

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur

PC master race!

Permalänk
Medlem

Blev QL-140mm och 120mm fläktarna sålda?

Mvh

Visa signatur

CPU: 3700X @ Stock | GPU: 3070 Gainward Phoenix | MB: B450 Tomahawk Max | RAM: 32 GB Vengeance 3600 MHz CL18 | Skärm: Asus PA34VC

Permalänk
Skrivet av Ville907:

Blev QL-140mm och 120mm fläktarna sålda?

Mvh

Japp allt sålt!

Visa signatur

PC master race!