Chassi, fläktar och kylare skänkes

Permalänk
Medlem

Chassi, fläktar och kylare skänkes

Skänker det på bilderna mot upphämtning i Linköping eller Gistad.

Chassin saknar skruvsatser och en och annan medföljande fläkt är borta.

Kylare saknar monteringssats. En Corsair 120mm vattenkylare syns ej på bilden.

Chassin är Corsair 250D
Phanteks evolv matx från ca. 2015
Fractal design R5(?)

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

om du ändrar dig och kan tänka dig skicka något så tar jag gärna kylaren och fläktarna mot fraktkostaden

Visa signatur

Louqe Ghost S1 MK3 Ash | Corsair SF750 | Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition
AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix B550-I Gaming | Alpenföhn Blackridge (NF-A12x15 Chromax)
Corsair Vengeance LPX 32gb @ 3600Mhz | MP600 Pro 2TB + 970 Evo Plus 1TB

Samsung Odyssey G7 27" | Razer Deathadder Elite | GMMK Pro Olivia / Ikki68 Dreamscape | Steelseries Arctis 3

Permalänk

Tar gärna Fractal design R5! Kan hämta i Linköping.

Permalänk
Inaktiv

Hämtar gärna om det blir något över nästa gång jag är i Linköping (Sjukling just nu och i Stockholm så tar nog några dagar tills dess minst, så du vet)

Permalänk
Medlem
Skrivet av ArvidWinge:

Tar gärna Fractal design R5! Kan hämta i Linköping.

Den är din. Ska ordna så att den kommer in till stan i veckan.

Permalänk
Medlem

Är lite intresserad av vattenkylaren. Fungerar den?

Visa signatur

Ny i PC-träsket. I5 4690k, Gtx 970, Msi z97 gaming 5, 16Gb 2400mhz ram. Om någon undrar...

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna fläktarna iallafall! Är kompis med @arvidwinge så vore smidigt om vi kan hämta allt samtidigt

Visa signatur

Ny i PC-träsket. I5 4690k, Gtx 970, Msi z97 gaming 5, 16Gb 2400mhz ram. Om någon undrar...

Permalänk
Medlem
Skrivet av anntoons:

Är lite intresserad av vattenkylaren. Fungerar den?

Den har varit förvarad i ett uthus, så den har absolut varit med om temperaturfluktuation. Den fungerade klockrent innan den hamnade där i varje fall.

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna hårddiskburen som står ovanpå Fractal Design chassiet, kan tyvärr inte hämta utan måste skickas i så fall. Jag betalar för frakt och embalage förstås.

Visa signatur

AMD 3700x, 1700 GB SSD, 18 TB HDD, 32 GB RAM, MSI RTX3070, Dubbla Blueray brännare.

Permalänk
Skrivet av stoffe_83:

Jag tar gärna hårddiskburen som står ovanpå Fractal Design chassiet, kan tyvärr inte hämta utan måste skickas i så fall. Jag betalar för frakt och embalage förstås.

Tror det är den som tillhör Fractal-chassit. Vill minnas att det finns 2st burar till R5:an, en med 5 slots och en med 3 slots. Om det går för fiskebulle så tar jag gärna den med 3 (om den finns) så kan du ta den på bilden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fiskebulle:

Den har varit förvarad i ett uthus, så den har absolut varit med om temperaturfluktuation. Den fungerade klockrent innan den hamnade där i varje fall.

Okej, men tar den gärna och ser om den fungerar. Mvh Anton

Visa signatur

Ny i PC-träsket. I5 4690k, Gtx 970, Msi z97 gaming 5, 16Gb 2400mhz ram. Om någon undrar...

Permalänk
Medlem
Skrivet av ArvidWinge:

Tror det är den som tillhör Fractal-chassit. Vill minnas att det finns 2st burar till R5:an, en med 5 slots och en med 3 slots. Om det går för fiskebulle så tar jag gärna den med 3 (om den finns) så kan du ta den på bilden.

Jag tar gärna den med 5 slots, jag har ett Fractal Design Define XL R2 chassie och skulle behöva en bur till, så jag antar att den passar för mig.

Visa signatur

AMD 3700x, 1700 GB SSD, 18 TB HDD, 32 GB RAM, MSI RTX3070, Dubbla Blueray brännare.

Permalänk
Skrivet av stoffe_83:

Jag tar gärna den med 5 slots, jag har ett Fractal Design Define XL R2 chassie och skulle behöva en bur till, så jag antar att den passar för mig.

Låter bra. Jag behöver egentligen bara plats för 1st hårddisk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ArvidWinge:

Låter bra. Jag behöver egentligen bara plats för 1st hårddisk.

Vad skönt, jag önska att jag oxå hade det.

Men hur vet jag om jag kan köpa hårddiskdockan?

Visa signatur

AMD 3700x, 1700 GB SSD, 18 TB HDD, 32 GB RAM, MSI RTX3070, Dubbla Blueray brännare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anntoons:

Jag tar gärna fläktarna iallafall! Är kompis med @arvidwinge så vore smidigt om vi kan hämta allt samtidigt

Skrivet av ArvidWinge:

Tror det är den som tillhör Fractal-chassit. Vill minnas att det finns 2st burar till R5:an, en med 5 slots och en med 3 slots. Om det går för fiskebulle så tar jag gärna den med 3 (om den finns) så kan du ta den på bilden.

Skrivet av stoffe_83:

Jag tar gärna den med 5 slots, jag har ett Fractal Design Define XL R2 chassie och skulle behöva en bur till, så jag antar att den passar för mig.

Jag tar med allt till stan imorgon, så då går det bra att hämta. DM'a mig för adress och telefonnummer.

Permalänk
Medlem

Kan jag hämta ett av chassin (Phantec chassit)?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brödet:

Kan jag hämta ett av chassin (Phantec chassit)?

Jag kan komma förbi idag om det går.

Permalänk
Medlem

Allt borta.