www.oneshop.nu nån som har handlat där?

Permalänk
Medlem

www.oneshop.nu nån som har handlat där?

nån som har köpt därifrån nångång? bara undrar om de e tröga med leveransen..
det stog att det skulle ta 1-4 dagar om man bor inom sverige och att varan finns på lager..
jag beställde moderkort + processor därifrån i måndags o på "orderstatus" står det fortfarande "skickat från oss".. både processorn o moderkortet fanns (och finns fortfarande) på lager så..
bara undrar hur lång tíd det kan ta..

Permalänk
Medlem

Det gick snabbt när jag beställde lite prylar därifrån. Beställde mitt i natten och på förmiddagen efter hade de skickat iväg paketet.

Permalänk
Medlem

Det brukar gå förvånadsvärt fort att få sakerna.
Om det står att det är skickat ifrån dem så är det bara posten som kan påverka lev tiden.

Nu tycker jag det alltid tar en extra dag efter de bytt till utlämningsställen.
Förut skickade posten ut avi direkt när de fick in kollit men nu går det först till utlämningstället och sen ska de skicka avin.

Använd sökfunktionen på Oneshop.nu......De har bra mycket mer prylar än som visas i menyerna.

Visa signatur

4800X2, 65w, NF570 SLI, Asus P
2x1024mb XMX6400CL5
Msi 8600GT @650@1700, Stockkyl.

Permalänk

Sök i forumet!

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonte[YoT]
Sök i forumet!

jag sökte men hittade inget.. sökte efter "oneshop"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av avoid_
jag sökte men hittade inget.. sökte efter "oneshop"

Hehe, du missade en liten sak.

Du måste säga i vilken del av forumet den ska söka, standard är hårdvara och där är kanske inte Oneshop så vanligt förekommande...

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

Jag beställde min mx500 mus där å den kom till min lokala post efter bara två dar...de är väldigt snabba med leveransen men så finns det trots allt undantag för allt!

Permalänk
Medlem

gått väldigt fort för mig de gånger jag har beställt.. 2-3dar

Permalänk
Medlem

Oneshop rekommenderas av mig. Fick min MuVo snabbt därifrån.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta tillbaka!

Permalänk
Medlem

Jag har också beställt saker från oneshop.. Leverans gick snabbt och smärtfritt, likaså returering.

(Jag skickade tillbaka ett minne och sa att jag skulle köpa ett par andra minnen istället, då skickade dom "ett par andra minnen" till mig som jag kunde skicka tillbaka igen )

Permalänk
Medlem

Beställt chassi och processor därifrån, funkat smärtfritt. Frakten är låg och prylarna kommer rätt fort.

Permalänk
Medlem

Beställde en mx500 och nåt mer därifrån, gick jäkligt snabbt. 2-3 dgr sen hade jag det hemma och kunde plugga in det

Visa signatur

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.

Permalänk
Avstängd

Som alla andra säger, det går fort att få prylarna. Dessutom tycker jag att de ha utmärkt support.

Visa signatur

H.T.I.D.
One man to rule them all.
Jag har en Powerbook G4 667MHz.

Permalänk
Medlem

Snabbt och bra webbshop.. dock pratar dom norska.

Visa signatur

Hopp jag har en MONSTER DATOR. GRR SÄGER DEN...
| Intel E8500 | Asus PQ5-E | Corsair XMS2 Dominator TwinX DDR2 PC8500/1066MHz CL5 2x2GB | Club Ati 4870 1GB @ Hazro 30"TFT 2560x1600 + DELL 2001FP 20.1"TFT | WesterDigital Raptor 300GB Sata2 | CoolIT Vatteenkylning | Logitech diNovo | Tvåa i Coolermaster Contest på optihack-05 !

Permalänk
Glömsk

Deras hemsida fungerar inte så bra i andra webbläsare än Internet Explorer. Klart irriterande.

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Psionicist
Deras hemsida fungerar inte så bra i andra webbläsare än Internet Explorer. Klart irriterande.

Vilket jag mailat dom om för 4 månader sedan ungefär. Dom svarade att deras webbdesigner genast skulle ta sig en titt på detta.

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")