Söker en schema app som ger notiser vid vissa tidpunkter från måndag till fredag

Permalänk
Inaktiv

Söker en schema app som ger notiser vid vissa tidpunkter från måndag till fredag

Hej. Jag söker en app eller tjänst för Android som kan ge notiser varje dag från ett schema, är det någon här som känner till en sån eller använder det?

Permalänk
Medlem

Något mer specifikt som din lösning kräver?
Skall det vara tysta aviseringar med bara en textruta?

Jag kör med väckarklockan eller kalendern.

Visa signatur

Grundregel för felsökning: Bryt och begränsa.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Veni:

Något mer specifikt som din lösning kräver?
Skall det vara tysta aviseringar med bara en textruta?

Jag kör med väckarklockan eller kalendern.

Tänkte typ att den tar upp en text på skärmen ja men även ljud. Typ om den är inställd på klockan 5. Då ska det stå,
dags att börja träna i en timme. Sen kommer nästa alert efter det, typ lös förbered dokument innan jobbet osv...

Permalänk
Rekordmedlem

Googleassistentens påminnelser borde väl funka för det ?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

För typ 10 år sedan när jag satt med samma tankar som du (att vilja ha en mat-o-sov-klocka) så fann jag aldrig någon bra.. Men då la jag in allt i Googles kalender och det visade sig fungera ganska bra.

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
Medlem

Jag kör med aCalendar, funkar bra för mig! Jag förstår inte riktigt va du menar med att den ska ge notiser "från" ett schema, menar du att du inte ska lägga in aktiviteterna själv?

Visa signatur

[Acase El Diablo][Intel Core I7 920][Moderkort Asus P6T Deluxe][3GB kit OCZ ddr 1333mhz][Asus HD4870x2][Corsair Powersupply 650W][1xSamsung Spinpoint 640gb][Windows Vista ultimate 64bit]

Permalänk
Medlem

Inbygda kalendern.

Skapa återkommande möten för alla dina notiser varje vecka.

Visa signatur

5700x3D | RTX 2060 Super | 2 TB M.2 | 32 GB RAM | Gigabyte DS3H| 750 WATT