Lian Li PC-O11 Dynamic Vitt och 3st Corsair LL120mm fläktar vita

Permalänk

Lian Li PC-O11 Dynamic Vitt och 3st Corsair LL120mm fläktar vita

Halloj!

Som rubriken säger säljer jag ett Lian Li PC-O11 Dynamic Vitt chassi och 3st Corsair LL120mm fläktar som är vita.

Chassit säljes "as is" dvs att det är använt i flera år så där e ju ett visst slitage, dock inget som direkt syns. Tror det saknas en låda till HDDs men där sitter 2st som man kommer åt från baksidan. En av muttrarna som man fäster moderkortet i är i rätt läge men har "lossnat" så den snurrar bara. Det kan med fördel limmas men jag har använt det med 2 olika moderkort utan problem. På bilden av chassit kan man se vilken jag menar. Moderkortsskruvar osv är borta. Det man köper är det på bilden. Varken mer eller mindre

Fläktarna har ett par år på nacken men funkar perfekt, det är ju Corsair trots allt

Chassit skickas inte utan det är upphämtning som gäller. 300:- eller bud

Fläktarna säljs i 3-pack. Kan skickas mot att köparen betalar frakt. Startar på 300:- eller bud här med

Säljer till den jag vill, när jag vill, hur jag vill, om jag vill osv

Läs hela annonsen här

Permalänk

Börjar med 300kr

Permalänk
Skrivet av PeterRock:

Börjar med 300kr

På chassi eller fläktar?

Permalänk

Har inte riktig bestämt mig än. Tänker kanske att jag gör det senare. Just nu överväger jag fläktarna.

Permalänk
Skrivet av PeterRock:

Har inte riktig bestämt mig än. Tänker kanske att jag gör det senare. Just nu överväger jag fläktarna.

Ingen stress! 🥳

Permalänk

Jag skulle så superduperduperduper gärna vilja köpa chassit men bor tyvärr lite för långt ifrån 😅 hade köpt fläktarna med

Permalänk
Skrivet av seamp2000:

Jag skulle så superduperduperduper gärna vilja köpa chassit men bor tyvärr lite för långt ifrån 😅 hade köpt fläktarna med

Alltså, jag kan skicka det om du verkligen är intresserad. Frakten kommer gå på en del också men jag kan skicka. Skriv PM till mig om det fortfarande är intressant!

Permalänk

Annonsen är avslutad