Asus Geforce GTX 1080Ti OC 11GB

Permalänk
Medlem

Asus Geforce GTX 1080Ti OC 11GB

Säljer nu mitt Asus 1080Ti OC 11GB p.g.a uppgradering. Inhandlat ifrån CDON 2017.
Har endast brukats till att spela på. En mindre överklockning testades kanske första månaderna, men frångicks sedan helt då det inte riktigt behövts.

RGB-belysningen har lagt av, men kortet är annars fullt funktionsdugligt. Vem fan använder belysning i datorn ändå? ; D

Kör budgivning tills jag är nöjd, eller tills Onsdag kväll kl. 20:00. Så hinner jag skicka det innan helgen om så önskas.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 000 kr plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Avstängd
Nytt bud: 4 800 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Bud är noterade. Då ledande bud är fullt acceptabelt, ser jag ingen direkt anledning till att dra ut på väntetiden t.o.m onsdag.
Kommer det inga fler bud tills jag ska iväg till arbetet imorgon, vinner Leonki.
Förutsatt att hen gör rätt för sig, kommer kortet att skickas (spårbart såklart), och annonsen att plockas avslutas.
Den ligger såklart kvar tills allt är klart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dudukun:

plockas avslutas.

Missade visst ett "ned och".

Permalänk
Medlem

Finns alla tillbehör kvar till kortet? Bara belysningen som gett upp och skicket är bra annars?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ghuntax:

Finns alla tillbehör kvar till kortet? Bara belysningen som gett upp och skicket är bra annars?

Tillbehören som finns i lådan är: Manual, Driver-cd/dvd, kardborre-straps, samt strömadapter.
Eventuellt har det ingått nån klistermärken. De finns i så fall ej kvar.

Ja. Kortet är i det närmsta nyskick, och fungerar ypperligt, bortsett från fallerad RGB.

Permalänk
Medlem

Kortet är nu sålt till Leonki. Tack och bock.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad