Logitech G Pro X Wireless oöppnad bytes/säljes

Permalänk
Medlem

Logitech G Pro X Wireless oöppnad bytes/säljes

Hallå där!
Jag kommer få hem ett par nya via garantin eftersom mitt par jag just nu använder har gått sönder och jag var aldrig ett fan av dessa hörlurarna (för stora öron).

Därav kollar jag om det finns intresserade som kan tänka sig byta dem helt nya som jag håller på få hem alternativt vilja köpa den eftersom jag inte kommer använda dem. Helst vill jag byta till ett par andra trådlösa hörlurar av liknande pris, begagnade eller ej gör mig inte mycket.

Annars budgivning.

Frågade Logitech om jag kunde få pengarna tillbaka eller en annan produkt men de erbjöd endast ett nytt par hörlurar, tråkigt.

Kan skickas, hämtas eller mötas halvvägs. Bor i Halmstad.

Vänliga hälsningar,
Mikail

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Behöver de vara trådlösa eller inte?

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D@Stock, ASUS ROG ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI, ASUS RTX 4080 Super, G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000, Hyte Y60, Samsung NVME 980Pro 1TB, 2X WD Black SN850 1TB NVME, Intel 545s 512GB.
Skärm: Corsair Xeneon Flex 45", Samsung G7 32"
Server:UnRaid OS, Fractal Design Node 804, Asus Sabertooth Gryphon Z97, Intel XEON 1220v3, 32GB DDR3 RAM, 14TB Storage.

Permalänk

Får man fråga hur dem gamla gick sönder? Mina strular med ett tjut ibland.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minisulan:

Behöver de vara trådlösa eller inte?

Helst trådlösa, ska specificera det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Christiaan:

Får man fråga hur dem gamla gick sönder? Mina strular med ett tjut ibland.

De gick fysiskt sönder vid ena öronkåpan sakta men säkert, kunde inte heller skruva tillbaka den.
"Fixade" problemet med tunnt rep och det håller den på plats.

Permalänk
Medlem

Har ett par olika lurar liggandes.
JBL Quantun Wireless 800 (använda 2-3 veckor)
Razer Thresher Ultimate (I stort sett nya)
Har nog något mer liggandes men ovan är vad jag kommer på.

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D@Stock, ASUS ROG ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI, ASUS RTX 4080 Super, G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000, Hyte Y60, Samsung NVME 980Pro 1TB, 2X WD Black SN850 1TB NVME, Intel 545s 512GB.
Skärm: Corsair Xeneon Flex 45", Samsung G7 32"
Server:UnRaid OS, Fractal Design Node 804, Asus Sabertooth Gryphon Z97, Intel XEON 1220v3, 32GB DDR3 RAM, 14TB Storage.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minisulan:

Har ett par olika lurar liggandes.
JBL Quantun Wireless 800 (använda 2-3 veckor)
Razer Thresher Ultimate (I stort sett nya)
Har nog något mer liggandes men ovan är vad jag kommer på.

Dem där JBL'n hade varit något- Hur kommer det sig att du inte använder dem?
Är intresserad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mikery:

Dem där JBL'n hade varit något- Hur kommer det sig att du inte använder dem?
Är intresserad.

Ingen speciell anledning egentligen, har för mkt lurar så har bara inte blivit av.
Gillade ljudet vad jag kommer ihåg men mina Sennheiser gillar jag mer.
JBL är för stora för sonen så om vi byter så är de till honom.

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D@Stock, ASUS ROG ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI, ASUS RTX 4080 Super, G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000, Hyte Y60, Samsung NVME 980Pro 1TB, 2X WD Black SN850 1TB NVME, Intel 545s 512GB.
Skärm: Corsair Xeneon Flex 45", Samsung G7 32"
Server:UnRaid OS, Fractal Design Node 804, Asus Sabertooth Gryphon Z97, Intel XEON 1220v3, 32GB DDR3 RAM, 14TB Storage.

Permalänk
Medlem

Har ett par Sennheiser GSP670 (använda, fint skick) samt ett par Razer Blackshark V2 Pro (vit) helt nya. Kan de vara av intresse?

Permalänk

Hänger inte riktigt med i svängarna. Är dem fungerande eller trasiga? Har ett par Philips TAPH805BK med riktigt fint ljud. Ända anledningen att jag vill ha Logitech är pga vill para ihop de med Logitechs g hub tsm med mina andra logitech accessoarer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SourceCreations:

Hänger inte riktigt med i svängarna. Är dem fungerande eller trasiga? Har ett par Philips TAPH805BK med riktigt fint ljud. Ända anledningen att jag vill ha Logitech är pga vill para ihop de med Logitechs g hub tsm med mina andra logitech accessoarer.

"Frågade Logitech om jag kunde få pengarna tillbaka eller en annan produkt men de erbjöd endast ett nytt par hörlurar, tråkigt."

Visa signatur

* 🖥️ 7800X3D | B650 | 32GB | 7900XTX | 27" 16:9
* ⌨️ G915 | 🖱️ G Pro X Superlight | 🎧 Logitech Pro X | 🖥️ Predator XB273UGX

Permalänk
Medlem

Har ett par Bang & Olufsen H9i som jag kört till datorn. Kör med kabel till min DAC - hade lite strul med att de kopplade ifrån min gamla mobil, har inte fördjupat mig vidare i det, men bra att veta.

Finns i Halmstad om det är av intresse, så byte kan enkelt genomföras.

Permalänk
Avstängd

Arctis 7 helt oanvända ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dryad:

Har ett par Sennheiser GSP670 (använda, fint skick) samt ett par Razer Blackshark V2 Pro (vit) helt nya. Kan de vara av intresse?

Kolla pm!

Permalänk
Skrivet av CreativeX:

"Frågade Logitech om jag kunde få pengarna tillbaka eller en annan produkt men de erbjöd endast ett nytt par hörlurar, tråkigt."

Alltså, fattar fortfarande inte. Fick du ett par nya då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SourceCreations:

Alltså, fattar fortfarande inte. Fick du ett par nya då?

Har det brunnit eller? Vad är det som är svårt att förstå 🤣😂

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D@Stock, ASUS ROG ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI, ASUS RTX 4080 Super, G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000, Hyte Y60, Samsung NVME 980Pro 1TB, 2X WD Black SN850 1TB NVME, Intel 545s 512GB.
Skärm: Corsair Xeneon Flex 45", Samsung G7 32"
Server:UnRaid OS, Fractal Design Node 804, Asus Sabertooth Gryphon Z97, Intel XEON 1220v3, 32GB DDR3 RAM, 14TB Storage.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SourceCreations:

Alltså, fattar fortfarande inte. Fick du ett par nya då?

Ja han har fått hem nya. "Därav kollar jag om det finns intresserade som kan tänka sig byta dem helt nya som jag håller på få hem alternativt vilja köpa den eftersom jag inte kommer använda dem."

Visa signatur

* 🖥️ 7800X3D | B650 | 32GB | 7900XTX | 27" 16:9
* ⌨️ G915 | 🖱️ G Pro X Superlight | 🎧 Logitech Pro X | 🖥️ Predator XB273UGX

Permalänk
Medlem
Skrivet av SourceCreations:

Alltså, fattar fortfarande inte. Fick du ett par nya då?

Hoppas du förstått nu av alla snälla som hjälpt till att förtydliga för dig haha

Permalänk
Medlem

Uppdatering: Jag har kommit fram till ett byte med @Dryad men jag tackar er alla för visat intresse, alla alternativ var värdiga contenders mot detta paret då jag var missnöjd med passformen men jag kände att Sennheiser hörlurarna var alternativet för mig.:)

Tack till er och ha en fin helg!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad