Verktyg iphone, 3,5mm till bluetooth adapter, Ledramp

Permalänk

Verktyg iphone, 3,5mm till bluetooth adapter, Ledramp

Hej, har lite diverse grejer liggandes. Punktar upp nedan och finns frågor ska jag göra mitt bästa att besvara dessa.

1: 40st+ verktygssats för iPhone batteribyte med tejp. Inget att klaga på, helt okej kitt för den som vill ha billiga verktyg för att göra ett ingrepp själv.
Pris: 10:-/st +Frakt.

2: 8st Universal Bluetooth-mottagare 3.5mm A2DP, kör en sån här i min peugeot 308 -08, fungerar klockrent. Jag kör RCA ---> 3,5mm ---> bluetooth.
Pris: 60:-/st inkl Frakt.

3: 10 st Trådlös laddare till Galaxy Watch3/Watch Active2/Watch Active SM-R500. Testat att hålla emot annan klocka, fungerar. kan inte säga mycket om dessa.
Pris: 50:-/st +Frakt.

Allt skickas i vadderat kuvert, har 200+ liggandes från kina så ingen dyr frakt.

4: LED ramp, 120W+DT+Ledningsnät CREE -2020. Kör en sådan på min Peugeot och sambons Citroen, fungerar bra, ganska bred ljusbild.

LED Effekt: 120W
. DT+Ledningsnät ingår
. Driftspänning: 10-30V DC
. Vattentät rate: IP 67
. 40pcs * 3w högintensiva CREE lysdioder
. Färg: Svart
. Färgtemperatur: 6000K
. Material: Aluminium hölje
. Lins material: PC
. Monteringsfäste: Alu fast fäste
. Beam: Combo
. 50000 timmar över livstid
. Mått: 21.5inch
N.Vikt: ca 2 kg / st

Pris: 1000:-/st eller bud +Frakt.

Pris enligt ovan. Vid köp allt mycket/allt kan det diskuteras.

Får gärna hämtas i Stenstorp, mellan Skövde och Falköping, men löser frakt på allt.

Tack.
Fredrik.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej!
100 KR för en bluetooth?
Första bästa på Aliexpress: 9 kr + 38 i frakt drygt.
Och då tog jag bara en och frakt i EU land.

Mena inget illa eller så.
Så tolka inte så

Permalänk
Skrivet av RetroHyllan:

Hej!
100 KR för en bluetooth?
Första bästa på Aliexpress: 9 kr + 38 i frakt drygt.
Och då tog jag bara en och frakt i EU land.

Mena inget illa eller så.
Så tolka inte så

Tack för det, minns bara att jag letade som tusan och kostade 200:- i Sverige då. Tror jag gav ca 50:-/st för att få hem dessa då. Har justerat priset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dahlstromm:

Tack för det, minns bara att jag letade som tusan och kostade 200:- i Sverige då. Tror jag gav ca 50:-/st för att få hem dessa då. Har justerat priset.

Köper 2 bluetooth adaptrar (synd jag inte såg dessa innan du skickade andra paketet) 🙂

Permalänk

Annonsen är avslutad