Permalänk
Skrivet av Shakermaker:

Stängde återigen av aktivitetsfältet på fler än en skärm och då fungerar det igen. Detta måste ju vara någon bugg Microsoft kan fixa?

Hmm jag upplever det också att explorer "kraschar". Ändrar till en skärm så får vi se vad som händer

Visa signatur

Computer: Windows 10, 64-bit, Intel i9 - 10850K, Asus Rog MAXIMUS XII HERO (WI-FI), 32GB RAM, Asus RTX3070

Game control: Home Cockpit, Keyboard, Saitek Pro Flight X-56 Rhino H.O.T.A.S. 

Permalänk
Medlem

Faktiskt det minst buggiga OS som Microsoft har (vid lanseringen) släppt enligt mig! Jag uppdaterade via patch så fort det bara gick, och jag har inte mött några bekymmer kopplat till Win 11.

Alla som minns millennium och vista förstår mig tillfullo

Visa signatur

𝕊𝕡𝕖𝕔𝕚𝕗𝕚𝕜𝕒𝕥𝕚𝕠𝕟𝕖𝕣
Skärm: Predator X38S

Vad är en dator?

Permalänk

Ni som installerat en clean Windows 11 har ni upplevt några problem med inkompatibelitet och hur tog ni er förbi det om installationen stoppades p.g.a. det?

Visa signatur

Computer: Windows 10, 64-bit, Intel i9 - 10850K, Asus Rog MAXIMUS XII HERO (WI-FI), 32GB RAM, Asus RTX3070

Game control: Home Cockpit, Keyboard, Saitek Pro Flight X-56 Rhino H.O.T.A.S. 

Permalänk
Medlem
Skrivet av freddehboy:

Ni som installerat en clean Windows 11 har ni upplevt några problem med inkompatibelitet och hur tog ni er förbi det om installationen stoppades p.g.a. det?

Nope. Jag gjorde clean install på en dator vars CPU inte stöds, men då installationsprogrammet inte kontrollerar CPU:n så var det inte något problem

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Har problem med den inbyggda skärmen i min laptop som är helt svart och enda sättet att använda datorn är med extern skärm. Har provat att uppdatera drivrutinerna på grafikkortet via enhetshanteraren men den säger att den har de senaste. Den initiala loggan för datorn visas vid boot så skärmen är inte inte sönder utan det är snarare när den skall gå över till Windows 11 som det inträffar. Någon som upplevt detta och har någon lösning?