Xbox One 500 GB + 2 kontroller med defekta D-pads, 1 Stereo Headset Adapter, 5 spel och kablage

Permalänk

Xbox One 500 GB + 2 kontroller med defekta D-pads, 1 Stereo Headset Adapter, 5 spel och kablage

Hej!

Säljer denna Xbox One som införskaffades strax efter lanseringen 2013 på Netonnet och har mest legat åt sidan nu när jag gått över till Playstation. Konsollen i sig fungerar helt felfritt och funkar perfekt att spela på eller strömma film/serier men utseendemässigt är den ganska sliten med ett flertal repor.

De två kontrollerna som medföljer har defekta styrknappar (D-Pads) som inte alltid responderar vid tryck, däremot fungerar resten av knapparna och styrspakarna helt perfekt och du får även med en Stereo-adapter för att koppla headset. Även de senaste Xbox Series X|S kontrollerna fungerar att använda med konsollen om du redan har eller tänker skaffa en sådan senare. Strömkabel och HDMI-kabel ingår, däremot saknas originalförpackning, manual, kvitto, Kinect-Kamera och Chat-Headset som ursprungligen fanns med.

Spelen som följer är:

Mortal Kombat X
Doom 2016
Fallout 4
Call of Duty: Advanced Warfare
The Elder Scrolls V: Skyrim - Special Edition

Skivorna är rena och fria från repor. Allt som beskrivits ovan ingår alltså i ett paket för 200 kr. Vid frågor är det bara att höra av sig så svarar jag så fort jag kan, dessutom har du som är intresserad givetvis möjlighet att närmare inspektera konsollen och prova så att allting fungerar om det så önskas!

Vänliga hälsningar, Abbe

EDIT: Intresset har varit större än förväntat för detta paket. Annons fanns även upplagd på blocket och jag har nu blivit erbjuden 500 kr för paketet där köparen även står för frakt. Initiellt hade jag endast tänkt mig avhämtning men nu expanderar jag till att även kunna frakta och startar budgivning. OBS: Avhämtningar är fortfarande prioriterade över fraktning.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Permalänk
Medlem

Skulle lätt betalat mer om du fraktat den
Då det enbart är avhämtning så säger jag tack för att du säljer billigt och gör någon väldigt glad

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

Finns den kvar köper jag och kan hämta

Permalänk
Skrivet av KarlHelmer:

Finns den kvar köper jag och kan hämta

Finns kvar, se PM!

Permalänk

Jag hoppade av och tänkte finns någon person som behöver det bättre
Tex familj som ha dåligt ställt och vill göra sina barn glada

Grymmt pris och hoppas någon person som köper det bli nöjd

Permalänk

Jag tar den Kan hämta.

Permalänk
Skrivet av absolut_max:

Jag tar den Kan hämta.

PM!

Permalänk
Skrivet av SCORPIUS:

Skulle lätt betalat mer om du fraktat den
Då det enbart är avhämtning så säger jag tack för att du säljer billigt och gör någon väldigt glad

Möjligheten finns nu, se EDIT!

Permalänk
Medlem

Krånglande D-pad beror oftast på att klistermärket som håller fast metal-domes släpper eller flyttat sig och kanske fått smuts under.
Orkar man leta borde de kosta ca 10kr st och https://www.ebay.de/itm/174967927670 så det kluriga är oftast att öppna kontrollern.

Permalänk

Annonsen är avslutad