Ankers 3D-skrivare får AI-kamera och snabbare utskrifter

Permalänk
Medlem

Så den blir 5 gånger snabbare, men miskar utskrift tiden med 70%?

Hur går den matematiken ihop ?

Visa signatur

They say a little knowledge is a dangerous thing, but it's not one half so bad as a lot of ignorance
- Terry Pratchett
_____________________________

Permalänk
Medlem
Skrivet av jehuty:

Kickstarter, neeeeeej tack! Rör aldrig den skiten igen.

Aldrig för gadgets, men gärna för spel. Särskilt när det är spelutvecklare man litar på:
https://www.kickstarter.com/projects/yachtclubgames/mina-the-...

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarato:

Aldrig för gadgets, men gärna för spel. Särskilt när det är spelutvecklare man litar på:
https://www.kickstarter.com/projects/yachtclubgames/mina-the-...

Hade redan innan en negativ uppfattning om KS pga spel som inte nådde sina mål. Jag vet att det har varit så med gadgets men när jag trodde att mina pengar gick till produktionen trodde jag att det var safe.

Så nu håller jag mig borta från KS och betalar hellre mer men får en garanti när produkten är släppt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jehuty:

Hade redan innan en negativ uppfattning om KS pga spel som inte nådde sina mål. Jag vet att det har varit så med gadgets men när jag trodde att mina pengar gick till produktionen trodde jag att det var safe.

Så nu håller jag mig borta från KS och betalar hellre mer men får en garanti när produkten är släppt.

Fullt förståeligt. Om en Kickstarter redan lyckats så ser jag noll poäng i att sponsra den. Då väntar jag hellre på en färdig produkt i de flesta fallen.

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cove:

Så den blir 5 gånger snabbare, men miskar utskrift tiden med 70%?

Hur går den matematiken ihop ?

Accelerationen blir viktigare ju snabbare topphastighet man har. Hög topphastighet är meningslöst om det tar för lång tid att nå den. Denna maskin har antagligen en måttlig acceleration vilket gör att utskriftstiden inte skalar mot topphastigheten.