Polisen avslår Paludans demonstration i Borås

Permalänk
Medlem

Polisen avslår Paludans demonstration i Borås

Man kan säga vad man vill om båda sidorna men yttrandefriheten dog just i Sverige...

Permalänk
Medlem

Det visar också på att vi nu låter förorterna ta del av våldskapitalet som polisen har. (sinnessjukt)
Yttrandefrihet är för alla, även idioter och triggare i alla former har rätten att yttra sig.

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Avstängd

Tänker bara på Star Wars

"So this is how democracy dies"

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem

Våldsmonopol är bara monopol så länge man inte är tillräckligt många tydligen. Kunde de inte gett sig på spritmonopolet?
Jag hade hellre sett möjligheten att köpa en flaska bubbel på ica

Permalänk
Medlem

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." -Evelyn Beatrice Hall

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Spiffman:

Våldsmonopol är bara monopol så länge man inte är tillräckligt många tydligen. Kunde de inte gett sig på spritmonopolet?
Jag hade hellre sett möjligheten att köpa en flaska bubbel på ica

Om tillräckligt många går ut och kastar sten på polisen verkar man ju få som man vill dock?

Men nej, riktigt sorgligt att folk som inte tål yttrandefrihet ska få styra landet.

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd låst*

Det är såklart en intressant diskussion i grunden men av erfarenhet så går det inte att diskutera frågor med denna politiska laddning sakligt och civiliserat.

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord