Quiz: Är du SweClockers Xbox-expert?

Permalänk
Medlem

Kunde frågorna om originalet. Sen gick det utför

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Sötast

Aldrig gillat xbox.
3/10
gissade på 10/10 frågor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boomerino:

Dessa färgglada handkontroller i quizzet, var hittar man sånna? Sambon skulle älska den rosa.

Prova att högerklicka på bilden och välj "sök på Google efter denna bild" så hittar du den. Om inte, så kommer här en länk.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk

Vill bara påpeka att MediaMarkt betalade för att få denna quiz publicerad så de kunde få in reklam att de kör en kampanj på Xbox Series S, fast de ville inte lägga allt för mycket pengar (tid) på det för bilden de tog/gjorde till quizen är alltså en Xbox Series X "isärplockad" fast de har klistrat in en Xbox Series S och gjort resten av bilden (hårdvarudelarna) lite suddig (vilket jag antar bör tagit mer tid än att bara tagit bilden från microsoft direkt och sen infogat en vit handkontroll)

och här är bilderna på båda konsolerna "isärplockade" vilka båda finns enkelt att få tag på direkt hos microsoft.

Permalänk
Medlem

För att inte vara konsolbonde så är jag riktigt imponerad över mitt resultat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sveklockarn:

Mitt resultat: 7/10.
För att inte vara konsolbonde så är jag riktigt imponerad över mitt resultat.

Med tanke på ditt resultat så är du nog en innerst inne. Låt det komma ut och omfamna dig bara. Var inte rädd. Kom ut.

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem

För att aldrig haft en Xbox gick det bra. Skulle egentligen varit 7/10 men testet startade om vid 3 frågan så fick ny chans på den 😆

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elakekocken:

Med tanke på ditt resultat så är du nog en innerst inne. Låt det komma ut och omfamna dig bara. Var inte rädd. Kom ut.

Jag har dock redan mottagit min frälsare och konung. 😇

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sveklockarn:

Jag har dock redan mottagit min frälsare och konung. 😇
https://i.imgur.com/LqjKWpY.jpg

Hahaha

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem

Usch, hade hoppats på 0.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem

Har inte ägt en Xbox sedan 360, vilket nog är favoritkonsolen genom tiderna delat med PS(1), men nu när allt släpps på PC kommer jag nog aldrig äga en Xbox igen. Förmodligen tack vare att man är allmänt intresserad av spel som så mycket info verkar ha fastnat.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Har aldrig ägt en Xbox, men har skrivit lite om ämnet genom åren.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Har haft en Xbox 360 och har nu en One x dock så köps de med tanken att spela, tills jag inser att spela med kontroll inte är min grej.

Ha det gött

Visa signatur

Intel 7700k | Asus StrixF | Asus 2080 Super Strix | Corsair Vengeance 16Gb 3000Mhz | 1,7Tb Ssd | Corsiar Rmx650w | Corsair H115i | Acer XB271HU 165Hz G-Sync | Corsair air 540 | Xbox One X | Ps4 Pro

Permalänk
Medlem

Pffh!

Visa signatur

LianLi O11XL 3900x RTX3090 TUF OC under ekwb + (under service)
[Phantek P600s 5800x3D EKWB 4090]
[Tower900 5600x 2x3090 Aorus xtreme allt med EKWB] obyggd

Permalänk

Hmm PCMR lite väl mycket hos mig kanske

Visa signatur

Gummiankor är mening med livet.

Permalänk
Medlem

Helt okey med tanke på att jag aldrig ägt Xbox.

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Medlem

NES är den enda spelkonsolen.

Visa signatur

JJ2 Multiplayer
JJ2 ZStats

[1] Ryzen 5800X | 5500XT | Kingston A2000 | Lenovo G24-10 144Hz [2] Ryzen 5700G | RX 560 | WD Blue SN550 [3] Ryzen 5600G | Kingston A2000 [4] Ryzen 3600 | GT 740 | 850 EVO [5] Ryzen 3600 | Geforce 405 | 850 EVO (alla är i bruk)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Gigabyte B550 Gaming X V2 - AMD Ryzen 5 5600X - Corsair Hydro H100x - Kingston Fury Renegade 32GB DDR4 3600 Mhz - Samsung 980 PRO 2TB - Kingston KC2500 2TB - Corsair RM750 - Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC 2.0 - Windows 11

Permalänk
Medlem
Visa signatur

🏬: Gigabyte Aorus X570 Master 🔲: AMD Ryzen R5 5600X ❄️: Cooler Master Hyper212 BE 🏴: ASUS RX 6700 XT DUAL
🗄️: Fractal Define 7 Compact 🔌: EVGA B5 850W 🎞️: 32GB HyperX Beast 3600Mhz 💾: Crucial 512 GB
🖥️: ROG STRIX XG27WQ 🖱️: Corsair Scimitar RGB Elite ⌨️: K70 RGB TKL CHAMPION SERIES 🎧: Corsair H55 📶: Archer C80

Permalänk
Medlem

För att vara en som aldrig vidrört en Xbox känns det nästan pinsamt att jag kan så mycket om dem...

Permalänk
Medlem

Första fullpotten på länge

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Gick ju riktigt bra.

Permalänk
Medlem