Tips på STOR musmatt? (Större än 40x90 cm)

Permalänk

Tips på STOR musmatt? (Större än 40x90 cm)

Söker efter en musmatta som är djupare än 40 cm, samt 90cm eller bredare. Det är främst djupet jag är ute efter så det gör inget om den "bara" är 90 cm bred. EJ Helsvart dock!

Det enda alternativet jag hittat hittills är X-Gamer XXL-serie 45 cm x 110 cm. Dock så tycker jag inte att motiven är särskilt fina.

Har även kollat runt en del på Aliexpress, men det är svårt att hitta någon med rätt storlek eller större.
Har även kollat på Prisjakt men hittar mest helsvarta mattor.

Allt tips uppskattas!

EDIT: Ej helsvart

Permalänk
Medlem
Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk
Medlem

asus sheath ? tror inte det görs större än den. motivet är rätt stilrent också.

https://www.webhallen.com/se/product/256014-ASUS-ROG-Sheath-X...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Det vi inte gör idag slipper vi göra om imorgon!
MSröj4K
Phanteks Enthoo Evolv X | ASRock Taichi B550 | AMD Ryzen 9 5950x | Samsung 980 PRO 1TB | G.Skill Trident 3600MHz CL14 Royal | NZXT Kraken Z73 360mm | EVGA GeForce RTX 3070 8GB XC3 ULTRA | MSI GeForce RTX 3080 10GB SUPRIM X | Asus ROG Thor 1200w | Noctua NF-A14 x3 |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

DATOR
Chassi: ASUS GT301 RGB CASE Moderkort: ASUS B550-F GAMING CPU: RYZEN 7 5800X AIO: MSI MPG CORELIQUID K240 HDD: 980 PRO SSD 1TB GPU: ASUS RTX 3080 10GB TUF GAMING OC V2 RAM: KINGSTON 16GB 3200MHZ RGB Nätagg: CORSAIR RM850 2021

KRINGUTRUSTNING
Monitor: LG 27'' 27GL850 NANO IPS 144 Hz Mus: MICROSOFT PRO INTELLIMOUSE Tangentbord: DUCKY ONE 711 LIMITED EDITION Högtalare: BOSE COMPANION 2 SERIES III Musmatta: STEEELSERIES QCK+

Permalänk
Medlem

"Titanwolf Mouse Mat, XXXL" från amazon kör jag på, 120 bred och 60 djup. Hållt förvånansvärt bra för priset, kommer köpa samma igen när den slitits om den finns kvar.

Har lite olika tryck etc tillgängligt.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem

LTT har ju extremt mycket storlekar. Dock nästan alltid slutsålda och frakten + import från Kanada är ju lite speciell.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Skrivet av Isakksson:

Söker efter en musmatta som är djupare än 40 cm, samt 90cm eller bredare. Det är främst djupet jag är ute efter så det gör inget om den "bara" är 90 cm bred. EJ Helsvart dock!

Det enda alternativet jag hittat hittills är X-Gamer XXL-serie 45 cm x 110 cm. Dock så tycker jag inte att motiven är särskilt fina.

Har även kollat runt en del på Aliexpress, men det är svårt att hitta någon med rätt storlek eller större.
Har även kollat på Prisjakt men hittar mest helsvarta mattor.

Allt tips uppskattas!

EDIT: Ej helsvart

https://shop.x-raypad.com/

Där kan du även beställa med valfri gamer-yta samt eget motiv.

Jag har beställt två olika därifrån.

Permalänk
Medlem