Geforce Drivers 512.77 med stöd för Evil Dead: The Game och Dolmen

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

Geforce Drivers 512.77 med stöd för Evil Dead: The Game och Dolmen

This new Game Ready Driver provides the best day-0 gaming experience for Evil Dead: The Game, which uses NVIDIA DLSS to maximize performance. In addition, this new Game Ready Driver offers support for the latest releases including Dolmen and Vampire: The Masquerade – Swansong.

Fixed Issues:

  • [Adobe Premiere Pro]: Fixed intermittent DirectX related crashes. [3572670]

Known Issues:

  • [NVIDIA Ampere GPU]: With the GPU connected to an HDMI 2.1 audio/video receiver, audio may drop out when playing back Dolby Atmos. [3345965]

  • Club 3D CAC-1085 dongle limited to maximum resolution of 4K at 60Hz. [3542678]

  • [GeForce RTX 3090 Ti] Oculus Rift S/Pimax 8Kx is not detected. [3632289][3626116]

Kan laddas ner från Nvidias webbplats.

Permalänk
Medlem

Äntligen stöd för Dolmen 😂

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av SCORPIUS:

Äntligen stöd för Dolmen 😂

Jag ser verkligen fram emot gediget drivrutinsstöd när jag ger mig ut för att hämta de speciella kristallerna med unika egenskaper – så kallade Dolmen.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Hoppas att min dator inte överhettar när jag drar igång Dolmen.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av Dimestam:

Hoppas att min dator inte överhettar när jag drar igång Dolmen.

Finns ju risk för slak prestanda i såna fall.

Permalänk
Medlem

Ånej, brace yourselves for the bad jokes på en fredag eftermiddag.

Visa signatur

Diplomacy is the art of saying 'Nice doggie!'... till you can find a rock.

Permalänk
Medlem

Dolmen ser riktigt imponerande ut!

Permalänk
Medlem

Haha! "Dolmen".

...

...

... ehh.

Visa signatur

Das Haus, det bästa inom House.

| Asrock X670 SL | Ryzen 7800X3D | 32GB 6000mhz CL30 | Radeon 6950XT Red Devil | Kingston KC3000 2tb M.2 | 20tb+ HDD | Dell UP3017 30" 2560x1600 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZedNet:

Ånej, brace yourselves for the bad jokes på en fredag eftermiddag.

Hav förtröstan ohh du tvivlare.

Eller förresten, det är Sweclockers vi snackar om här...

Du har säkert helt rätt...nivån kommer skjuta i botten!

Visa signatur

5700x3D | RTX 2060 Super | 2 TB M.2 | 32 GB RAM | Gigabyte DS3H| 750 WATT

Permalänk
Medlem

Från steampage:

Energy management is key to victory in Dolmen.

In Dolmen you will grow stronger with each battle!

Andra goda nyheter till glada Dolmenfans:

Hello DOLMEN fans,

We are excited to announce that DOLMEN will be part of this year’s Summer Games Fest.

Visa signatur

Diplomacy is the art of saying 'Nice doggie!'... till you can find a rock.

Permalänk
Medlem

Dolmen....

VEM ÄRE SOM SPELAR DEN FÖRJÄVLADE MELODIN!?

Visa signatur

Rota3: Ryzen 5600 - 32GB - Radeon RX 7600 - Kingston NV200 2TB - Fractal Design R3 - EVGA Supernova 750W

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av lindahlj:

Dolmen ser riktigt imponerande ut!

Längtar verkligen efter release, så man kan göra något lite mer hands-on med Dolmen!

Permalänk
Medlem

Antar att Dolmen inte distribueras på optisk media, så det är ingen risk att klämma den i ODD-släden åtminstone.

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av landmarks:

Längtar verkligen efter release, så man kan göra något lite mer hands-on med Dolmen!

Stahp

Permalänk
Medlem
Skrivet av landmarks:

Längtar verkligen efter release, så man kan göra något lite mer hands-on med Dolmen!

Är helt klart intresserad av att se dig visa Dolmen!

Permalänk
Medlem

Dan Dolme
Kunde inte låta bli

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Fick Ca 30 poäng mer i superposition 1080P extreme så även de som inte gillar koldolmar verkar ha fått något i den här uppdateringar.

För DOLMEN måste väl syfta på koldolmar, och inte... Ja ni vet.. Det där andra?

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Redaktion
Redaktör
Skrivet av JonasT:

Finns ju risk för slak prestanda i såna fall.

Bruka allvar nu va.

Permalänk
Medlem

Är det förresten någon som vet om det förekommer luftfarkoster med rotorblad i spelet? 🚁

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZedNet:

Från steampage:

Energy management is key to victory in Dolmen.

In Dolmen you will grow stronger with each battle!

Andra goda nyheter till glada Dolmenfans:

Hello DOLMEN fans,

We are excited to announce that DOLMEN will be part of this year’s Summer Games Fest.

Du glömde disclaimern
This Game may contain content not appropriate for all ages, or may not be appropriate for viewing at work: General Mature Content.

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av Ozzed:

För DOLMEN måste väl syfta på koldolmar, och inte... Ja ni vet.. Det där andra?

Med det andra menar du givetvis megalitgravarna Dolmen som i Sverige heter dösar?

Permalänk
Medlem

Fasen va gött!
Alltid jobbigt när mjukvaran för Dolmen krånglar, bra av Nvidia att i alla fall säkerställa att hårdvaran lirar med mjukvaran.

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

Med det andra menar du givetvis megalitgravarna Dolmen som i Sverige heter dösar?

Den där verkar döstrist.

Hade det hetat Dösen istället så hade jag kunnat se många potentiella skämt på det också.

Permalänk
Medlem

Skönt för Dolmen att äntligen få lite kärlek.

Permalänk
Medlem

In Dolmen you will grow stronger with each battle! Mao övning ger färdighet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/75/Paulnabrone.jpg

Med det andra menar du givetvis megalitgravarna Dolmen som i Sverige heter dösar?

Well obviously that's what he meant

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/75/Paulnabrone.jpg

Med det andra menar du givetvis megalitgravarna Dolmen som i Sverige heter dösar?

Ja, vad annars?

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sveklockarn:

Den där verkar döstrist.
https://i.imgur.com/U5AmVBM.jpg
Hade det hetat Dösen istället så hade jag kunnat se många potentiella skämt på det också.

Han är gravallvarlig!

Permalänk
Medlem

Separat inställning för Dolmen... Bör man köra med påtvingad Optimal kraft, Anpassningsbar eller Föredrar maximal prestanda? Och förresten, går det att öka Bildskalning till mer än 100%?

meme

Permalänk
Medlem
Skrivet av GooGeL:

Separat inställning för Dolmen... Bör man köra med påtvingad Optimal kraft, Anpassningsbar eller Föredrar maximal prestanda? Och förresten, går det att öka Bildskalning till mer än 100%?

meme

Kör på Energiläget då det aldrig är bra om Dolmen får slut kraft iförtid