Swedbank till Binance

Permalänk
Medlem

Swedbank till Binance

Hej,

Går det inte att använda Swedbank kort för att fylla på euros i Binance? Jag lyckdes förrut men just blir jag nekad hela tiden.

/C

Permalänk
Medlem

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1661200-fora-over-peng...

Annars skulle jag prova bankens kundtjänst som kan se varför din "betalning" nekas.

Permalänk

Stödjer Binance att du måste verifiera din överföring med Bank ID/Mobilt Bank ID?

har varit för att vissa sidor går inte handla på för att jag inte kan verifiera överföringen med Mobilt Bank ID.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Samma med Nordea just nu, vet inte om något har hänt men jag kan inte föra över EUR via mitt bankkort längre. Fick köra en banköverföring(SEPA) och det gick rätt fort ändå, ca 1h innan pengarna fanns på binance.

Permalänk
Medlem

Vet att iaf Nordea utför underhåll söndagmorna så kan vara nått sånt

Visa signatur

5700x3D | RTX 2060 Super | 2 TB M.2 | 32 GB RAM | Gigabyte DS3H| 750 WATT

Permalänk
Medlem
Skrivet av zombini:

Hej,

Går det inte att använda Swedbank kort för att fylla på euros i Binance? Jag lyckdes förrut men just blir jag nekad hela tiden.

/C

Mitt råd är att ta det lite försiktigt med Swedbank, för de är extremt fula när det kommer till krypto. Jag har Sparbanken (som, om jag har förstått det rätt, ägs delvis av Swedbank och även har samma riktlinjer och policys som Swedbank) och de har sagt att de fryser mitt bank-konto hos dem om jag ens försöker överföra pengar till Binance.. Däremot fick jag okej att överföra pengar till Coinbase, men de sa också att jag förmodligen inte kommer kunna överföra från Coinbase tillbaka till mitt bank-konto.

Permalänk
Medlem

Testa svenska trijo istället. Där kan du sätta in med Trustly, funkar oavsett vilken bank du har. Och sen stödjer du svenskt istället för kinesiskt dessutom lägre uttagsavgift för Bitcoin: 5ksats istället för 50ksats.

Alternativt svenska Safello, dyrare men stödjer Swish också.