Permalänk
Medlem
Skrivet av Geckod:

De jag kommer på, digital kamera jag köpte 2012 tror jag.
Använde den kanske på några resor, sedan har den bara legat i en låda. Blev att man alltid körde med mobil kameran efter sen bara.

Oculus Quest, köpte den 6 mån innan Oculus Quest 2 kom ut. Hade ingen aning om att Quest 2 skulle komma ut så snart.
Sedan avvakta jag även med att köpa nytt grafikkort då det skulle komma ut nya samma höst. Men så var tillgången sämst så man ändå inte fick tag i något till normal pris. Så har inte riktigt kunnat använda den till det jag köpte den till. Spela Half Life Alyx
Men snart så går de kanske att köpa nått kort för vettigt pris. Kanske i sommar eller nått.
Är nog mest missnöjd över timingen när jag köpte det, Quest två är liksom 50% bättre prestanda och billigare.

Om det får dig att må bättre över ditt inköp så är Half Life Alyx mycket bättre på Quest 1 än på tvåan p g a oled-skärmarna. Väldigt personlig åsikt naturligtvis, men skräck i spel ska upplevas med bra svärta. Har inte kunnat spela spelet efter jag bytte till quest 2 tyvärr. Tur att det finns andra sorters vr-spel än skräck, dock.

Permalänk
Medlem

Köpte precis ett par true wireless, Sony WF-1000XM4, för 2800 SEK. Mycket tveksam produkt överlag, som borde ha kostat 1000 SEK mindre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Mabuse:

Mitt sämsta köp är en Ipad. Mer opraktisk tingest får man leta efter...

När den kom så trodde jag att det skulle finnas ett syfte med en iPod med jättestor skärm men än idag har jag inte mött någon situation där en iPad är bättre eller smidigare än mobil eller laptop
Hade den haft ett riktigt OS så hade den kanske kunnat ersätta en laptop men det får vi aldrig veta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Wow.... Så de har inga problem med att kränga bilar och svara på alla frågor om hur bra och grymma de är innan försäljningen gjorts men efter de har fått sin provision så "är det en ford" right.

Skulle varit tillräckliga grunder av att häva köpet på plats.

Tro mig, jag önskar jag skulle gjort det
Men man lär sig alltid något, aldrig mer Ford i detta fallet, även om det var onödigt dyrt sätt att lära sig det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stan Carley:

När den kom så trodde jag att det skulle finnas ett syfte med en iPod med jättestor skärm men än idag har jag inte mött någon situation där en iPad är bättre eller smidigare än mobil eller laptop
Hade den haft ett riktigt OS så hade den kanske kunnat ersätta en laptop men det får vi aldrig veta.

Titta på filmer, läsa, navigera (fäste i bilen), allt blir lättare/bättre med stor skärm.
iPad är något av mina bästa köp, använder den dagligen.
Mobilen används när inte iPaden finns tillgänglig.

Permalänk
Medlem

ED 3D Glases år 2003. Riktig skitprodukt som inte fungerade öht.

https://bjorn3d.com/2003/03/edimensional-e-d-glasses-review/