Permalänk

Win-knappen + L

Hej!

Jag har windows 10, och mitt snabbkommando på Win-knappen + L funkar ej, är det något man måste aktivera själv? ( Det har aldrig funkat )

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Antagliger mer beroende av dator/tangentbord då vissa bord kan inaktivera vissa funktioner. Fungerar andra <Win+>-kombinationer?

Permalänk

Inte så att du har nån funktion att inaktivera win knappen eller att du måste hålla in fn knappen också?

Varit för bägge delarna på div tangentbord.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Antagliger mer beroende av dator/tangentbord då vissa bord kan inaktivera vissa funktioner. Fungerar andra <Win+>-kombinationer?

Använder hyperx alloy origins core tangentbord, Inga andra funkar heller, så antar man måste aktivera något?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fladdermusen1:

Använder hyperx alloy origins core tangentbord, Inga andra funkar heller, så antar man måste aktivera något?

Du har inte kommit åt gaming-knappen som avaktiverar windows-knappen för att inte råka stänga spel? fn+f12 för att slå på och av.

Permalänk
Medlem

Första googleresultatet gav ”you probably have game mode on. Click the button with a G inside a crosshair on the top left area of the keyboard.”

Permalänk

Hmm Konstigt att du hittade så snabbt då inte jag hittade, tog bort Game mode och det funkade, tack!
FN+ Gamemode funkade!