Yamaha - Kostnadsfri uppdatering och byte av HDMI-kort på receivers

Permalänk
Medlem

Yamaha - Kostnadsfri uppdatering och byte av HDMI-kort på receivers

Fick idag nedanstående mejl från Yamaha då jag registrerade min RX-V6A efter köp.

Detta gäller nedanstående modeller

Samt att man inte får ha en ny receiver då denna redan är utrustat med den nya versionen av HDMI-kort. För att se om man har en gammalt i din receiver följ nedan guide. Du måste ha version 1.34 eller nyare för att * ska synas. Själv har jag senaste version som, i skrivande stund, är 1.53.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svantesson666:

Fick idag nedanstående mejl från Yamaha då jag registrerade min RX-V6A efter köp.
<Uppladdad bildlänk>

Detta gäller nedanstående modeller
<Uppladdad bildlänk>

Samt att man inte får ha en ny receiver då denna redan är utrustat med den nya versionen av HDMI-kort. För att se om man har en gammalt i din receiver följ nedan guide. Du måste ha version 1.34 eller nyare för att * ska synas. Själv har jag senaste version som, i skrivande stund, är 1.53.
<Uppladdad bildlänk>

Mycket bra av Yamaha, har tyvärr ingen av följande modeller, utan en RX - V685. Har funderat på å köpa en RX - V6A längre fram i tiden.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Avstängd

Wow, det här borde bli vanligare

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem

För de som är intresserade.

Förra torsdagen lämnade jag in min Yamaha till UPS. Den skickades till Tyskland för uppgradering och idag, torsdag, en vecka senare precis fick jag den levererad till dörren. Snabb hantering måste jag säga. Var inte mer än några timmar hos servicestället.