Permalänk
Medlem

Topre Realforce 88U Swedish

Köpt januari 2018 hos Maxgaming. Använde den ca 1 år om jag minns rätt, sedan har den bara legat i förråd då jag inte var jätte förtjust i den men hade sån ångest över hur mycket den kostade så ville inte göra mig av med den... men nu verkar ångesten äntligen ha släppt.

Fint skick tycker jag. Kabeln är något nött vart den hålls fast men förutom det så vet jag inget fel. Testade den idag och allt verkar fungera som det ska.

Förskottsbetalning med Swish. Skickar spårbart med Postnord. Inga konstigheter.

Bud från 1000 kr. Frakt borde gå på 99 kr.

Budstopp: söndag 12 juni 22:00 (om ca 8 dagar alltså)

Läs hela annonsen här

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av lambdan:

Köpt januari 2018 hos Maxgaming. Använde den ca 1 år om jag minns rätt, sedan har den bara legat i förråd då jag inte var jätte förtjust i den men hade sån ångest över hur mycket den kostade så ville inte göra mig av med den... men nu verkar ångesten äntligen ha släppt.

Fint skick tycker jag. Kabeln är något nött vart den hålls fast men förutom det så vet jag inget fel. Testade den idag och allt verkar fungera som det ska.

Förskottsbetalning med Swish. Skickar spårbart med Postnord. Inga konstigheter.

Bud från 1000 kr. Frakt borde gå på 99 kr.

Budstopp: söndag 12 juni 22:00 (om ca 8 dagar alltså)

Läs hela annonsen här

Aldrig kört med Topre. Är kabeln löstagbar, dvs att man kan byta den mot en annan om den skulle krångla?
Jag vet att det är andra typer av switchar, men har du lubat/varit förlubat (lube, svengelska) tidigare?

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Seagate FireCuda 520 2TB * 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lodisen:

Aldrig kört med Topre. Är kabeln löstagbar, dvs att man kan byta den mot en annan om den skulle krångla?
Jag vet att det är andra typer av switchar, men har du lubat/varit förlubat (lube, svengelska) tidigare?

Kabeln är inte löstagbar utifrån, men inuti är den det så om man behöver byta den kan man det. Kabeln funkar perfekt dock som den är, bara yttre "skinnet" som är nött på dessa små ställen.

Inte lubat eller gjort någon annan modifikation på detta tangentbord

Googla lite om Topre switchar om du inte är jätte erfaren av dem. Några tycker det är det enda vettiga, några tycker det känns som rubber dome.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 100 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 1 200 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 300 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 600 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 800 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Då var det slut där

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P