Tjo.
Har Windows 11 och är inte särskild nöjd med att man inte längre kan ändra tillbaka till "never combine" i aktivitetsfältet så att alla fönster visas istället för endast en ikon med alla fönster grupperade.
I Windows Vista och tidigare var alla fönster ogrupperade, vilket är det jag föredrar. I Windows 7 fram till Windows 10 är fönsterna grupperade, men det gick att ändra tillbaka i inställningarna. I Windows 11 går det inte att ändra alls.
Tycker det är mycket lättare och snabbjobbat när alla fönster syns, gillar inte när saker är gömda. Man hade en bättre överblick av allt. Nu måste man gå till ikonen, få en preview, och sedan välja det fönstret man vill till. Inte lika smidigt alls.
Så nu försöker jag vänja mig helt enkelt vid det nya sättet att arbeta på. Försöker vänja mig att använda alt-tab så mycket det går. Det är OK, men långt ifrån som tidigare.
Tänkte mest med detta inlägg fråga om det finns några fler bra tips än alt-tab som finns inbyggt i systemet? Hur hanterar ni det? Vill inte köpa någon tredjeparts programvara för att få tillbaka funktioner som fanns tidigare.
I-landsproblem jag vet...
//Outbox