Webhallen - bonusnivåer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrisj:

PS5 är väl inte jättebilligt, köpt lite annat för mellan 800-8000 per gång också men ser ingenstans att de skulle ha använts.

Mystiskt men dubbelkolla på dina gamla beställningar, det ska framgå hur mycket xp du fick och om det fanns några ”multipliers”.

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sp0de:

Du borde kunna se om de är oanvända under Kundprofil -medlemsförmåner, under rubriken är Aktiva perks. Alltså om de listas där är de oanvända.

Precis, ligger dom under Supply Drop enbart, så är de troligen redan använda.

Annars skulle jag ha 5st enligt följande, dock har jag 0 som går att använda

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem
Skrivet av Steffe:

Precis, ligger dom under Supply Drop enbart, så är de troligen redan använda.

Exakt, det där är bara en sammanställning på alla drops man nånsin fått.

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Konstigt, sist jag julhandlade användes en automatiskt såvitt jag minns.
Det kanske finns nån beloppsgräns att den inte triggar om man köper något riktigt billigt?

Den triggar på allt. Jag råkade nyss ut för det. Grabben köpte ny skärm via mitt konto, sen kom jag på att vi behövde en displayportkabel till den. Skärmen togs med Klarna-faktura, och hemleverans men beställdes 2021-12-28, och kabeln hämtade jag i butik och betalade kontant (beställd 2021-12-29). Vilken tror ni fick Double-tap?

Visa signatur

B650M AORUS ELITE AX ICE | AMD Ryzen 7800X3D | Corsair H100i Elite Capellix White | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 6000MHz CL30 | ASUS GeForce RTX 4070 Super 12GB Dual OC | Lian Li PC-O11 Dynamic Mini Snow Edition | Corsair SF750 750W 80+ Platinum | 34" Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 3440x1440p 144Hz

Permalänk
Medlem

Idag köper man Apple-produkter hos Webhallen ;)

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***

Permalänk
Webhallen

Kan rekommendera er som är jägare att joina vår Discord där delas hemlisar / good to knows.
Jag har även personligen gått igenom 900 cheevos där ett gäng kommer att döljas inom kort, men även har nyligen reparerats (ca 100st) tack vare input från communityt
Även en del nya är på gång!

/Patrik

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Dom där bonus sakerna bryr jag inte mig om efter som man måste vara aktiv köpare...

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Kan rekommendera er som är jägare att joina vår Discord där delas hemlisar / good to knows.
Jag har även personligen gått igenom 900 cheevos där ett gäng kommer att döljas inom kort, men även har nyligen reparerats (ca 100st) tack vare input från communityt
Även en del nya är på gång!

/Patrik

IRC or bust 😜

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Jygge:

Dom där bonus sakerna bryr jag inte mig om efter som man måste vara aktiv köpare...

Du kan helt utan kostnad döda vildsvin i vårt spel om du vill skrapa ihop gratischeevos 😘

/Patrik

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Steffe:

IRC or bust 😜

Instämmer.... Vem fan sitter och pratar på discord på jobbet liksom

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Kan rekommendera er som är jägare att joina vår Discord där delas hemlisar / good to knows.
Jag har även personligen gått igenom 900 cheevos där ett gäng kommer att döljas inom kort, men även har nyligen reparerats (ca 100st) tack vare input från communityt
Även en del nya är på gång!

/Patrik

Sökte men hittade inte, länk?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Levandebild:

Sökte men hittade inte, länk?

Ah, står i vår signatur men den syns ej på mobil

www.discord.gg/webhallen

/Patrik

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Den övre bilden är från era mailutskick och den undre är från inloggad på webshopen.
(Den undre har 0,1mm i progress)

Är det inte lite missvisande att ha det såhär?
Jag gillar er som butik, men lite underligt att mailutskick för kampanjer att missvisa skalan för erfarenhetspoäng
@webhallen

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Den ena räknar välj från noll, och den andra från föregående nivå. Båda är väl rätt på sitt sätt, men lite konstigt att blanda

Permalänk
Webhallen
Skrivet av griid:

<Uppladdad bildlänk>

Den övre bilden är från era mailutskick och den undre är från inloggad på webshopen.
(Den undre har 0,1mm i progress)

Är det inte lite missvisande att ha det såhär?
Jag gillar er som butik, men lite underligt att mailutskick för kampanjer att missvisa skalan för erfarenhetspoäng
@webhallen

Tja!

Det är känt hos oss, verkar något vajsing med vår leverantör av mailutskick, det ligger på vår to do iaf

/Patrik

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Tja!

Det är känt hos oss, verkar något vajsing med vår leverantör av mailutskick, det ligger på vår to do iaf

/Patrik

Ah, tack för svar. Trevlig midsommar!

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Ny supply drop idag, denna tror jag inte funnits förut?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ajn:

Ny supply drop idag, denna tror jag inte funnits förut?
<Uppladdad bildlänk>

Fick också ett djur!

Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Asus Xonar DX | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795
HTPC: Philips 50PUS8804, Kodi samt extern usb-disk
Server: Raspberry Pi 4 | 8GB RAM | HDD 750GB | Arch Linux (armv7h)

Permalänk
Medlem

Ja, dom la till det för några veckor sen 🙂

Har dock inte fått nåt än själv.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem
Skrivet av ajn:

Ny supply drop idag, denna tror jag inte funnits förut?
<Uppladdad bildlänk>

Skrivet av cfw:

Fick också ett djur!

<Uppladdad bildlänk>

Skrivet av Steffe:

Ja, dom la till det för några veckor sen 🙂

Har dock inte fått nåt än själv.

Fått 2st på några veckor iallafall

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Börjar undra om XP för drops fungerar? Känns inte som det händer något när man öppnar dom. Fick 100XP idag (slice of heaven), men har samma XP som innan jag öppnade.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem
Skrivet av Steffe:

Börjar undra om XP för drops fungerar? Känns inte som det händer något när man öppnar dom. Fick 100XP idag (slice of heaven), men har samma XP som innan jag öppnade.

Det är alltid lite delay på att poängen syns på din medlemssida, kan ta allt från 1 dag till någon vecka. Kan triggas av att du loggar in och ut från kontot också!

Permalänk
Medlem
Skrivet av edson:

Det är alltid lite delay på att poängen syns på din medlemssida, kan ta allt från 1 dag till någon vecka. Kan triggas av att du loggar in och ut från kontot också!

Förra veckans har inte dykt upp än, och öppnade den här veckans nu (så dagens får lite tid på sig också) 🙃

Får se om det dyker upp, annars får jag peta på supporten 😁

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem
Skrivet av Steffe:

Förra veckans har inte dykt upp än, och öppnade den här veckans nu (så dagens får lite tid på sig också) 🙃

Får se om det dyker upp, annars får jag peta på supporten 😁

För referens och info fick jag ett husdjur i veckans drop som jag plockade upp strax efter midnatt (+2500XP) som nu ligger registrerade på min profil.

Permalänk
Medlem
Skrivet av edson:

För referens och info fick jag ett husdjur i veckans drop som jag plockade upp strax efter midnatt (+2500XP) som nu ligger registrerade på min profil.

Inget här ännu, märkligt 🤔

Nåt ni har lust att kolla på @webhallen ? 😀

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem

Jag fick en achievement som heter I like turtles (Squirtle used Hydro pump) som saknar bild, det har jag inte råkat på förut när det trillat in en achievement, har ni? Och vad har jag köpt/gjort som förärat mig denna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av doctor_N:

Jag fick en achievement som heter I like turtles (Squirtle used Hydro pump) som saknar bild, det har jag inte råkat på förut när det trillat in en achievement, har ni? Och vad har jag köpt/gjort som förärat mig denna?

Samma här. Ingen aning om vad jag gjort för att förtjäna den. @Webhallen kanske kan förklara?

Visa signatur

Dator: [FD Define Mini | i7 2600K | Asus Maximus IV Gene-Z | MSI GTX 970 4GB | Seasonic X-560 560W | G.Skill Ripjaws 4x4GB | Intel 730 240GB + Kingston A400 1,92 TB] Server: [HP Microserver Gen8 m. unRaid] Mobil: [Samsung S22 Ultra]

Permalänk
Webhallen
Skrivet av doctor_N:

Jag fick en achievement som heter I like turtles (Squirtle used Hydro pump) som saknar bild, det har jag inte råkat på förut när det trillat in en achievement, har ni? Och vad har jag köpt/gjort som förärat mig denna?

Skrivet av [SH]:

Samma här. Ingen aning om vad jag gjort för att förtjäna den. @Webhallen kanske kan förklara?

Bilden är trasig som ni märker, ska fixas nu efter semestrar.

Cheevon är för att ha handlat en badlek-produkt (vattenpistol)

Besök gärna vår Discord där det diskuteras friskt om hela systemet

/Patrik

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

@Webhallen
Hej!

Håller ni på att göra om er webshop?
Ser att önskelista-funktionen inte fungerar längre.
Produkter som tidigare varit tillagda är numera borta

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Webhallen
Skrivet av griid:

@Webhallen
Hej!

Håller ni på att göra om er webshop?
Ser att önskelista-funktionen inte fungerar längre.
Produkter som tidigare varit tillagda är numera borta

Hej!

Verkar ha fått sig en hick-up, vi har felanmält det till IT. Ledsen för strulet

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch