Gamingheadset från Sony läcker ut – väntas visas upp 28 juni

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyInsanity:

Varför är vitt något Sony plockat upp? Ser ut som skit som konsol och headsett när du låtit dem ligga ett par dagar. Eller inte dragit en trasa var dag.
Har vit firmabil och den får en tvätt 3 ggr per år för den ser ut som skit 3 dagar efter tvätt även på sommaren

Nä dags för en Svart PS5 Pro nu!

Du har ju nya plates du kan köpa. PRO dröjer 2-3 år till.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyInsanity:

Varför är vitt något Sony plockat upp? Ser ut som skit som konsol och headsett när du låtit dem ligga ett par dagar. Eller inte dragit en trasa var dag.
Har vit firmabil och den får en tvätt 3 ggr per år för den ser ut som skit 3 dagar efter tvätt även på sommaren

Nä dags för en Svart PS5 Pro nu!

Oklart vad du gör med din konsol, om den behöver rengöras varje dag, men har haft min stående här i snart två år och enbart haft behov att damma av den någon enstaka gång per månad (lite lätt med en swiffer). Som tur är syns ju damm knappt på vita produkter, till skillnad från de svarta.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT | Win 10 Home 64
LG 38GN950 | LG Oled 65C1, 65C7 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Det där var nog det fulaste headsetet jag sett sedan Vasa skidade förbi sist.

Det var brutalt fult!

Ser ut som en billig robotleksak för sjuåringar som gillar scifi.

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt headset! Bra där Sony. Nu blir det äntligen dags att byta ut trotjänaren Corsair HS70 som jag varit nöjd med.

Visa signatur

**ASUS GL502VS (i7-7700HQ, GTX 1070, 16 GB ram, 512 GB M2, 120hz G-sync)**

Permalänk
Medlem

Då jag har en spegelblank OLED-tv så försöker jag undvika vita headsets...