Permalänk
Medlem

Logitech powerplay vs andra alternativ

Tjenare, ska skaffa bärbar laptop och dörför vill jag gärna ha trådlös gamingmus som gärna laddas genom musmattan och har sneglat på Logitech powerplay och razers Firefly men frågan ör finns det andra alternativ? Har Corsair, asus något liknande och ni med erfarenheter av dessa vilken rekommenderar ni?

Permalänk
Medlem

Jag har testat alla alternativ på marknaden som finns i nuläget och den enda som laddar på hela mattan (mig veterligen) är Powerplay.

Jag använder själv Powerplay med G903 och är extremt nöjd, det är en märklig känsla (i början) att aldrig behöva ladda musen, men otroligt befriande.

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

Jag kör en g pro superlight med powerplay, älskar det, och skulle inte kunna tänka mig att gå till något annat.

Visa signatur

🎮 → 5800X3D • B450 Tomahawk Max • 3080 FTW3 Ultra @Customloop
🖥️ → 3440x1440
⌨️ → Zoom65
🖱️ → G-Pro Wireless Superlight
🎧 → Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem

Tusen tack för snabba svar, funkar alla Logitech trådlösa på powerplay mattan? Dvs laddas dom också för nör jag kolla på spec så står det inte vilka som kan laddas på mattan och inte förutom 2 dvs g703 och 903

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wolwet:

Tusen tack för snabba svar, funkar alla Logitech trådlösa på powerplay mattan? Dvs laddas dom också för nör jag kolla på spec så står det inte vilka som kan laddas på mattan och inte förutom 2 dvs g703 och 903

Mig veterligen gäller det alla trådlösa med uppladdningsbara batterier (502, 703, 903, GPW, GPX) förutom G303 Shroud. Kanske glömde någon modell nu, men de trådlösa som drivs av AA batterier har inte stöd, dvs G305, 603, 604(?).

Permalänk
Skrivet av Dumbullen:

Mig veterligen gäller det alla trådlösa med uppladdningsbara batterier (502, 703, 903, GPW, GPX) förutom G303 Shroud. Kanske glömde någon modell nu, men de trådlösa som drivs av AA batterier har inte stöd, dvs G305, 603, 604(?).

Utan att kolla upp så ser det där rätt ut.👆👍

Den behöver ju utrymme undertill för pucken för att kunna använda powerplay mattan.
Hade GPW och powerplay och tyckte det fungerade jättebra, hade tre deskmats ovanpå och den laddade utan problem.
Skaffade dock en xtrfy M4 Wireless när den kom då den passar min hand perfekt.