True wireless med bra samtalskvalitet?

Permalänk
Medlem

True wireless med bra samtalskvalitet?

Hej!

Söker ett par true wireless med fokus på samtalskvalitet. Har haft Samsung Galaxy buds + sen de släpptes. Så länge ljudet är lika bra eller bättre som dessa fast gärna bättre samtalskvalitet. Kör mycket bil i jobbet och många har klagat på att de hör mig dåligt senaste tiden. Tänker mig kanske 1500-2000 kr max. Kikat på Anker Soundcore Liberty 3 Pro för 1490. Något vettigare jag kan köpa?

Visa signatur

Fractal Design Define C | Asus ROG Strix Z270E | Intel Core i7 7700K @4.5GHz - Noctua NH-U14S | Asus GeForce GTX 1060 Dual OC | EVGA SuperNOVA G3 550W| Samsung 960 EVO 250GB/120GB SSD| Corsair Vengeance LPX DDR4 3000Mhz (16GB)

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Jabras är svårslagna på samtalsfronten. Skulle föreslå Elite 85T eller 75T före nyare Elite 7 Pro.

Permalänk
Medlem

Väldigt nöjd med Jabra Elite 7 Active.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

Väldigt nöjd med Jabra Elite 7 Active.

+1 för dessa lurar!

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av Json_81:

Väldigt nöjd med Jabra Elite 7 Active.

Skrivet av dahlborg:

+1 för dessa lurar!

Ni har inte upplevt några connection-problem med dem? För mig har Elite 7 Pro strulat mer än Jabras tidigare. Ena luren brukar sluta spela ljud, men är ändå kopplad till telefonen, till exempel. Kanske har fått något måndags-ex, alternativt har dålig telefon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Ni har inte upplevt några connection-problem med dem? För mig har Elite 7 Pro strulat mer än Jabras tidigare. Ena luren brukar sluta spela ljud, men är ändå kopplad till telefonen, till exempel. Kanske har fått något måndags-ex, alternativt har dålig telefon.

Nej, enda som bråkat var att de inte laddade en gång, men måste varit skit på kontakten även om jag inte såg något direkt, lite rengöring så har det inte hänt igen.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Ni har inte upplevt några connection-problem med dem? För mig har Elite 7 Pro strulat mer än Jabras tidigare. Ena luren brukar sluta spela ljud, men är ändå kopplad till telefonen, till exempel. Kanske har fått något måndags-ex, alternativt har dålig telefon.

Nej, de har funkat otroligt stabilt för mig, har dock Active och inte Pro.
Hade däremot problem med mina tidigare 65t som tappade kontakten med ena luren väldigt ofta. Tror dock att det kom efter att jag tappat caset med lurarna i några gånger för mycket...

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av Json_81:

Nej, enda som bråkat var att de inte laddade en gång, men måste varit skit på kontakten även om jag inte såg något direkt, lite rengöring så har det inte hänt igen.

Skrivet av dahlborg:

Nej, de har funkat otroligt stabilt för mig, har dock Active och inte Pro.
Hade däremot problem med mina tidigare 65t som tappade kontakten med ena luren väldigt ofta. Tror dock att det kom efter att jag tappat caset med lurarna i några gånger för mycket...

Haha då är det verkligen något lurt med min telefon.

@efees Kör på valfria Jabra-lurar i så fall! Du kommer inte bli besviken.

Permalänk
Medlem

Kör på de här. Spöar alla Jabra plastbitar utan problem.

https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?p=5796548

Permalänk
Medlem

Tack för svaren! Ska kika på Jabras och Sony lurarna där 🙂

Visa signatur

Fractal Design Define C | Asus ROG Strix Z270E | Intel Core i7 7700K @4.5GHz - Noctua NH-U14S | Asus GeForce GTX 1060 Dual OC | EVGA SuperNOVA G3 550W| Samsung 960 EVO 250GB/120GB SSD| Corsair Vengeance LPX DDR4 3000Mhz (16GB)

Permalänk
Medlem
Skrivet av lindahlj:

Kör på de här. Spöar alla Jabra plastbitar utan problem.

https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?p=5796548

Tror tyvärr Sony lurarna går bort. Ser många som tycker mikrofonen är usel, det är väldigt viktigt för mig. Synd.. tack för tipset ändå! 🙂

Visa signatur

Fractal Design Define C | Asus ROG Strix Z270E | Intel Core i7 7700K @4.5GHz - Noctua NH-U14S | Asus GeForce GTX 1060 Dual OC | EVGA SuperNOVA G3 550W| Samsung 960 EVO 250GB/120GB SSD| Corsair Vengeance LPX DDR4 3000Mhz (16GB)