Permalänk
Medlem

Moderkort till Pentium III

Tjena!
Söker ett moderkort till ett P3 bygge som är i bra skick och funkar som det ska då mitt lagt av

Vilket chipset är inte så noga och både slot 1 och socket 370 är intressant då jag har processorer till båda.

Viktigt är AGP kontakt samt minst en ISA plats-
Utöver det har jag inga direkta krav på minnestyp eller annat men utan ser om det kommer några erbjudanden och kikar sedan om det är intressant!

Kan göra eventuell affär face 2 face eller om det funkar för köparen passar frakt också.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

R7 5800X3D | ROG Strix X570-F Gaming | Corsair Vengeance PRO RGB 32GB 3600Mhz | Gigabyte RTX 4080 Eagle | Samsung 980 Pro 2TB | Samsung 980 Pro 2TB | Seasonic Prime PX-850

PS5 | Nintendo Switch | MiSTer FPGA

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad utav ditt moderkort som lagt av.

Jag kommer i framtiden eventuellt sälja kompletta kit med moderkort, minne och CPU. Slot 1 moderkort allihopa med P3 500. Men jag är inte klar med recap av alla korten. Nu har jag sommarlov med familjen 🙂

Visa signatur

AMD 3700x, 1700 GB SSD, 18 TB HDD, 32 GB RAM, MSI RTX3070, Dubbla Blueray brännare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av stoffe_83:

Jag är intresserad utav ditt moderkort som lagt av.

Jag kommer i framtiden eventuellt sälja kompletta kit med moderkort, minne och CPU. Slot 1 moderkort allihopa med P3 500. Men jag är inte klar med recap av alla korten. Nu har jag sommarlov med familjen 🙂

Planen är att försöka reparera det vid något tillfälle framöver så har inga planer på att sälja det. Vill få igång retrodatorn snabbt nu dock då det nalkas retrospelande inom kort och hinner inte lägga energi på det trasiga kortet.

Visa signatur

R7 5800X3D | ROG Strix X570-F Gaming | Corsair Vengeance PRO RGB 32GB 3600Mhz | Gigabyte RTX 4080 Eagle | Samsung 980 Pro 2TB | Samsung 980 Pro 2TB | Seasonic Prime PX-850

PS5 | Nintendo Switch | MiSTer FPGA

Permalänk
Medlem

Jag har något Tyan Tiger 133 tror jag. Vad kan jag sälja det för?
// nordlig stockholmsförort

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem

Har en som verkar va två cpu-platser på. Kan tänka mig sälja den med processor 1.2 ghz om jag förstod rätt. Men ska kika mer på de när jag får tid.