Microsoft säljer XP-inspirerade kläder

Permalänk
Redaktion
Chefredaktör

Microsoft säljer XP-inspirerade kläder

Microsoft Surface kan dra något gammalt över sig. Nu har företaget släppt ny hårdvara som kan vara intressant för folk som gillar Microsofts tidigare operativsystem. Det handlar om aningen 90-00-talsinspirerade kläder med tryck som tar en tillbaka till Windows XP-tiden i produktserien Hardwear, vilket är en rad t-shirts, byxor, jackor och keps med Microsoft-inspirerade tryck. Gavin Mathieu, Creative director på streetwear-studion Supervsn, ligger bakom designen av produkterna på uppdrag av Microsoft.

Samtliga produkter i Hardwear-serien har ni här: Hardwear i Xbox-butiken. Beroende på vilken produkt man vill ha går priserna från 500 till 1500 kronor.

Permalänk
Keeper of the Bamse

Även om XP drar i nostalgi-nerven så går det här nog bort för min del. En svart tröja med XP-bakgrunden på, och sen i stor text "HARDWEAR, MICROSOFT, GAVIN MATHIEU", det är lite för "on the nose" för min del.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook M3 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Printscreen:

Även om XP drar i nostalgi-nerven så går det här nog bort för min del. En svart tröja med XP-bakgrunden på, och sen i stor text "HARDWEAR, MICROSOFT, GAVIN MATHIEU", det är lite för "on the nose" för min del.

Ja asså vad fasen:

Som att ha "McGordon, designed by Klaus for Dressman" över hela rumpan

Visa signatur

Intel i7 10700KF (Noctua NH-D15) | Asus RADEON RX 7900 XTX TUF | 32 GB DDR4 HyperX Fury | Corsair RM1000X | Zalman Z9 Iceberg MS | Arch Linux, Win11

Permalänk
Medlem

Hardwear Hat
Regular price 516 kr

Undrar vem som lägger 500+ för en keps🤔

Visa signatur

Windows 11 pro, Corsair 4000D Airflow, MSI PRO B660M-A WIFI D4, Intel Core i5 12600K, Corsair 32GB (2x16GB), PowerColor Radeon RX 6900 XT, Kingston NV1 500GB M.2 NVMe, WD Black SN850 1TB Gen 4, Seasonic Focus GX 850W, LG UltraGear 32GP850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zirgo:

Hardwear Hat
Regular price 516 kr

Undrar vem som lägger 500+ för en keps🤔

Hade det stått ACNE på den hade folk köpt dom för 1000:- och lagt på en hylla...

Tacka vet jag MS barnbok "Mommy, why is there a server in the house?"

Visa signatur

"Arguing on internet is like running in the special olympics. Even if you win you're still retarded."