Permalänk
Medlem

Dubbla D-sub's??

Jag har kollat lite på 19-21" skärmar och hittar ingen med dubbla d-sub så att man kan koppla in 2 st datorer till den och kunna sen switcha mellan dom.
Skulle vara tacksam om jag fick lite hjälp att hitta någon

Visa signatur

Stationär : Ryzen 5600x | Asus B550m | Asus RTX3080 | 32GB DDR4 | Corsair AX750 | TJ08-E Vattenkyld | 2xAcer XB271HU
ESX host 1 : ESX+VS 6.0 | SuperMicro X8STE | Intel Xeon E5620 | 48GB DDR3 ECC/REG | Areca 1680x+HP SAS Expander | 22x Hitachi 3TB 5k3000 | APC SMART-UPS 1500 |
ESX host 2 : ESX+VS 6.0 | Intel DQ77KB itx | Xeon E3-1265L v2 | 16GB SODIMM | 2x Samsung 850pro 250GB |

Permalänk
Medlem

Jag har en 21" (till salu för den som är intresserad) med en D-SUB och en BNC(sån med fem sladdar i ena änden för bättre bild). Man växlar mellan de båda med OSD:n på skärmen.

Permalänk
Hedersmedlem

Borde inte en KVM-switch vara en ganska billig investering vid det här laget? Bättre att välja en bra (eller billig) skärm och sen komplettera om man behöver kunna switcha.

Permalänk
Medlem

Jag har både D-sub och BNC-ingångar på min skärm, smidigt att kunna ha två inkopplade men jag hade önskat att det fanns en knapp enbart för att växla mellan dem. Istället måste man in i OSD-menyn och bläddra runt lite. Hade föredragit en KVM-switch.

Permalänk

Sony GDM-F520 har ingångar för två datorer som man kan switcha mellan med en knapp på skärmen. Kostar iofs en del (ca 13000 har själv beställt en på datorbutiken.com).