EVGA RTX 3090 Ti Kingpin får adapter med fem 8-pinskontakter

Permalänk
Medlem

Det är sjukt hur mycket el kort drar nu och kommande framöver...
Att folk inte bryr sig...

Visa signatur

Thomas.

Permalänk
Medlem

OTROLIGT snålt att adaptern inte ingår, speciellt om nätagget ingår men inte har kontakter till grafikkortet det är bundlat med? Känns som de haft något internt missförstånd.

Dålig tajming med 4090 Ti runt hörnet dessutom. Jag förstår att detta inte är någon volymprodukt, men jag har svårt att se att dessa säljs så bra även med det i åtanke.

Skrivet av tal666:

Det är sjukt hur mycket el kort drar nu och kommande framöver...
Att folk inte bryr sig...

Jag bryr mig rejält sedan elräkningen fördubblades över en månad.. Det ledde mig in på undervoltning av mitt grafikkort, och det gör faktiskt rejäl skillnad på redan bra temps också.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Ja, hur tänkte de här? Det är ju bättre att ta bort bundlingen och sänka priset så kan folk skaffa ett lämpligare nätagg. Man ska inte behöva köpa extra grejer för att få paketet att funka.

Permalänk
Medlem

Hur fan kan man ta betalt för adaptern efter att ha sålt ett inkompatibelt nätagg i samma "bundle"? 🤦

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinkefing:

Det får du se i Oktober.

Tja vem vet du kanske kommer halvnära med 70% utifrån senaste ryktena
https://www.sweclockers.com/nyhet/34630-geforce-rtx-4090-uppg...
(OM de stämmer och OM det kommer finnas tillgänglighet till vettiga priser i oktober då...)

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.