EverDrive till NES ( N8 PRO ) samt SNES ( FXPAK PRO )

Permalänk
Medlem

EverDrive till NES ( N8 PRO ) samt SNES ( FXPAK PRO )

Har fått tag på de bästa EverDrives man kan tänka sig. Detta är de senaste och mest uppdaterade revisionerna.

Till NES är det N8 Pro i grå färg Pris 3995

Till SNES är det FXFAK PRO i grå färg Pris 3995

Kvitto medföljer

Avhämtning eller post gäller, vid post kostar frakten 49 kr.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

De kostar alltså $184 respektive $224 direkt från tillverkarens hemsida. Bägge är förstås out of stock just nu men lycka till att sälja dem för 4000 kr styck. Om det går så är det bara att gratulera dig.

Permalänk
Medlem

Jisses...

Visa signatur

Intel 7700K @ 5,1ghz (Binned) | Custom H2O Loop | Asus Maximus IX Hero | 32GB Corsair @ 3200mhz | GTX 3080 | Samsung 960 EVO 500GB | Samsung 870 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 2TB | Soundblaster Z-Xr | Asus ROG Swift PG279Q | Corsair 850W-HX | Thermaltake The Tower 900

Permalänk
Medlem

Sorgligt med scalpers i tider som dessa...

Permalänk
Medlem

Bara föra att vara tydlig,

När dessa finns är kostaden enligt följande.

224 (2400 kr) dollar för produkten
30 (315 kr) dollar frakt
125 kr i tullavgift
600 kr i VAT

Det är ca 3400 kr, samt på detta är leveranstiden när de väl finns, ca 2 månader. Då de skickas från Ukraina. Så min vinst blir ca 700 kr.

Sen får man kalla det scalper om man vill. Man måste inte köpa

Permalänk
Medlem

Ingen tull och skatt på dessa. Beställde själv från krikzz.

Permalänk
Medlem

Hur gjorde du för att slippa det ? Jag fick betala rejält i tullavgift och moms. Dock ingen skatt. Ukraina är inte med i EU samt värdet stod på paketet.

Skrev de kanske att det var en gåva på ditt paket ?

Ska se om jag kan få tillbaka avgifterna. I så fall kan jag sälja dom betydligt billigare

Permalänk
Medlem

mina kom fram på två veckro inte två månader, tror jag betalade 2000kr all inräknat för min fx pak pro. detta var dock nån månad innan kriget och nu har dom dragit upp priserna pga chip shortage.

vad jag vet är utvecklaren i säkerhet i polen just nu, vet inte om de skickas därifrån hädanefter.
allt det inräknat kan det ju vara värt 4000 om man vill ha det -nu-.

just my 2 cents och lite info till allmänheten, lycka till med försäljning

Visa signatur

Xeon E5450@3.2ghz
9800GTX+

Permalänk
Medlem

har några sista kvar nu.

Nes n8 pro 2995

FXpak pro 3195 om någon vill ha det är vad jag själv betalade för dom med alla avgifter osv.

Permalänk
Medlem

har även GBA everdrixe x5 mini 1895 där i så fall.