PCVR - FBT (3.0), Valve knuckles och HP G2 V2 (nästan nyskick)

Permalänk

PCVR - FBT (3.0), Valve knuckles och HP G2 V2 (nästan nyskick)

Hej!

På grund av oförutsedda förändringar lär jag sälja mitt nyinköpta PCVR-paket.

Headset är inköpt i slutet av April, knuckles någonstans i Juli och knuckles & base stations i början på Juni.
Med andra ord är de flesta sakerna nästintill "nyskick" då de enbart använts 3-4 gånger.

Följande är då vad som säljs/finns tillgängligt:

HP Reverb G2 V2 // 7000kr (HP.com)

Base stations 2.0 x2 // 1655 - 2149kr styck (Steam)

Valve Index Controllers // 3113kr
(Steam)

Vive Tracker 3.0 x3 // 1390kr styck (Webhallen)

Tundra SW3 Dongle // 770kr (UnboundXR)

Anker 4-port 3.0 USB // 249kr Amazon

Silicone Cover // 140kr Vrcover

Premium Strap // 832kr (UnboundXR)

KIWI pulley system 6pc // 400kr
(KIWI Design)

Original kontrollerna finns kvar för headset så går att köra utan knuckles.
Det ska även nämnas att det är HP G2 V2 och inte V1 som jag har. Finns mer information på nätet vad som skiljer dem åt, men TL:DR så hade V1 problem med bl.a FOV och kontrollerna. Detta fixades till med V2. Så läser du reviews på nätet, se till att det är V2 som de recenserar.

Väggfäste för base stations och takfäste för pulley system skickas med (tyvärr har jag använt upp "sugpropparna" så det är enbart skruv-fästen kvar)

Har säkert missat något så bara att ställa frågor om det finns några frågetecken.

Allt som allt rundar hela kalaset upp till runt 20k nypris.
Hade tänkt mig runt 16k för allt. Kan gå ner lite vid snabb affär.

Säljer allt i ett (billigast) eller enligt följande:

Valve Index Controllers, Vive Tracker 3.0, Base stations 2.0 och tillbehör = 11k.
HP G2 V2 = 6000kr.

Kan sälja saker var för sig så länge det finns köpare för allt

Upphämtning prioriteras och saker kan testas på plats innan jag packar ner. Går även att skicka då original kartong och skydd för de större sakerna finns också kvar. Då står köparen för frakt och jag ser till att allting fungerar innan de lämnar hemmet. Jag packar och vadderar så bra jag kan men frånsäger mig för eventuella fel som kan uppstå under frakten.

Garanti lär skilja sig lite åt beroende på återförsäljare. Så har länkat vart vardera produkt är inköpt så får man kika på egen hand. Kvitton finns.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej!

Vive trackers, index osv. Köpte du dem helt nya?

Permalänk
Medlem

Jag bjuder 9000 kr för

Valve Index Controllers, Vive Tracker 3.0, Base stations 2.0 och tillbehör.

Permalänk
Skrivet av aradove:

Jag bjuder 9000 kr för

Valve Index Controllers, Vive Tracker 3.0, Base stations 2.0 och tillbehör.

Noterat! Och som svar på din fråga ja, allting är köpt direkt från butik.

Uppdaterar dig om några dagar om jag kan tänka mig släppa det för 9000. Hade gärna önskat åtminstone 10k då det är så nära nytt du kan komma utan att det faktiskt är nytt ;).

Hade du f.ö tänkt dig frakt eller upphämtning isf?

Permalänk
Medlem
Skrivet av jackofaces1:

Noterat! Och som svar på din fråga ja, allting är köpt direkt från butik.

Uppdaterar dig om några dagar om jag kan tänka mig släppa det för 9000. Hade gärna önskat åtminstone 10k då det är så nära nytt du kan komma utan att det faktiskt är nytt ;).

Hade du f.ö tänkt dig frakt eller upphämtning isf?

Jag skulle nog behöva det fraktat och står då såklart för frakten.

Alternativt är att någon bekant/familj åker förbi men jag är nog tveksam till att de är på förbifart Borlänge på en längre stund.

Återkom så fort du kan Finns det kvitto så jag, om jag kunde köpa, kan utnyttja garantier eller utföra reklamationer på något sätt?

Om det drar ut på tiden för länge så finns det risk att jag budar på några andra index annonser, bara som en heads up

Permalänk
Skrivet av aradove:

Jag skulle nog behöva det fraktat och står då såklart för frakten.

Alternativt är att någon bekant/familj åker förbi men jag är nog tveksam till att de är på förbifart Borlänge på en längre stund.

Återkom så fort du kan Finns det kvitto så jag, om jag kunde köpa, kan utnyttja garantier eller utföra reklamationer på något sätt?

Om det drar ut på tiden för länge så finns det risk att jag budar på några andra index annonser, bara som en heads up

" Garanti lär skilja sig lite åt beroende på återförsäljare. Så har länkat vart vardera produkt är inköpt så får man kika på egen hand. Kvitton finns. "
Så lite oklart exakt vad som gäller men samtliga saker bör åtminstone ha 1år sen om det finns några särskilda krav för hurvida RMA's osv.. går till lär man kika själv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jackofaces1:

" Garanti lär skilja sig lite åt beroende på återförsäljare. Så har länkat vart vardera produkt är inköpt så får man kika på egen hand. Kvitton finns. "
Så lite oklart exakt vad som gäller men samtliga saker bör åtminstone ha 1år sen om det finns några särskilda krav för hurvida RMA's osv.. går till lär man kika själv.

Efter ha läst lite så verkar det behövas att första köparen hanterar RMA via valve. Är det något du skulle kunna hjälpa till med om det uppstår? För annars finns det tyvärr ingen nytta av garantin

Webhallen ska nog vara ganska enkelt att hantera om jag kan få ett kvitto.

Permalänk
Skrivet av aradove:

Efter ha läst lite så verkar det behövas att första köparen hanterar RMA via valve. Är det något du skulle kunna hjälpa till med om det uppstår? För annars finns det tyvärr ingen nytta av garantin

Webhallen ska nog vara ganska enkelt att hantera om jag kan få ett kvitto.

Självklart kan jag ställa upp och hjälpa till om det skulle behövas!

Permalänk

HP Reverb G2 V2 SÅLD (innebär även att KIWI pulley system 6pc + Silicone Cover är borta då jag skickade med det)

Permalänk

Annonsen är avslutad