Mitx utan GPU - Lian Li A4 H20, 5600X, B550-I

Permalänk
Medlem

Mitx utan GPU - Lian Li A4 H20, 5600X, B550-I

Hej,
Kollar intresse för min dator (utan GPU) då det var roligare att bygga än att jag faktiskt har användning för den. Datorn ser ut som följer:

Chassi: Lian Li A4 H20. Köpt på Inet 220701, kvitto finns. Lyckades repa "insidan" något, se bilder, men ingenting som syns med meshpanelerna monterade.

CPU: Ryzen 5600x tray/OEM. Andre ägare på detta och kom som en del i ett uppgraderingspaket. Kvitto från Komplett finns på hela uppgraderingspaketet.

Mobo: Asus Strix b550-i. Köpt på Komplett 220620, kvitto finns.

Ram: Corsair Vengeance® RGB RS DDR4 3200MHz 16GB (2 x 8GB). Andre ägare på detta och kom som en del i ett uppgraderingspaket. Kvitto från Komplett finns på hela uppgraderingspaketet.

PSU: SF750 Platinum. Andre ägare på PSU. Köpt på NoN 220208, kvitto finns.

AIO: ROG Strix 240. Köpt på Webhallen för någon månad eller två sedan. Kvitto finns om jag hittar det. Klantig som jag är har jag skruvat för hårt och det syns. Dock ingenting som påverkar funktionen och CPU går svalt och fint. Kan naturligtvis testas på plats.

M2: Crucial P5 500gb. Saknar kvitto och låda.

Säljes helst i ett stycke och hämtning föredras. Kan 6000 kr vara rimligt för hela kalaset?

Edit: A4 H20 med Gen 4 riser.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vilka skruvar är det du "skruvat för hårt", de i radiatorn eller cpu-fästet?

Visa signatur

en dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av niro:

Vilka skruvar är det du "skruvat för hårt", de i radiatorn eller cpu-fästet?

Radiatorn. Gjort lite fula avtryck men inte gått håll eller något sådant. Fungerar 100%, ville bara vara tydlig så att ingen blir överraskad.

Permalänk
Medlem

Det är Lian Li H20 X3 eller X4? Det som skiljer en om riser-kabeln är PCIe gen3 eller gen4.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icecrystal:

Det är Lian Li H20 X3 eller X4? Det som skiljer en om riser-kabeln är PCIe gen3 eller gen4.

Gen 4 risern: Inet

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

4500:- frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av shogou:
Skrivet av Trebsor:

4500:- frakt

Noterat och tack för bud men jag tror att den får ligga kvar ett tag så får vi se vad som händer.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Var i stockholm finns den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av shogou:

Var i stockholm finns den?

Gustavsberg, Värmdö.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kanadagoose:

Noterat, tack. Avvaktar dock ett tag till.

Permalänk
Medlem

4700 hämtar

Permalänk
Skrivet av Friko:

4700 hämtar

Thx, drar mig ur nu när det finns ett högre bud

Permalänk
Medlem
Skrivet av Friko:

4700 hämtar

Tack för bud. Tror att jag sitter kvar på datorn trots allt. Hittar nog säkert något kul att spela vad det lider.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad