Garderobsrensning. Huawei P30 pro, Anker BT-lurar, Airpods, Vapenreplikor, Spelmerch

Permalänk
Medlem

Garderobsrensning. Huawei P30 pro, Anker BT-lurar, Airpods, Vapenreplikor, Spelmerch

Hej!
Dags för en större rensning igen, har sorterat ut inför flytt.

Uppdaterat 220817 - nya priser med köp nu

Huawei P30 Pro 128GB blå - använd av min mor, haft skärmskydd och fodral sedan dag 1. Skärmskyddet lossnade enligt henne för någon vecka sedan. Hon har bytt mobil nyligen.
Finns någon repa längst nere på skärmen, annars kan jag inte se något. Se bilder för skick.
1500 + frakt

Säljer också två vapenreplikor från Denix. Waltherns hane är trasig men i bra skick.
600kr för båda, ser helst avhämtning i Växjö
STG44 och Walther https://ibb.co/bQfQNSP

Anker Soundcore Liberty 3 Pro Vit - köpt från Inet under Juni månad.
Skulle användas enbart till mitt Switch, men bestämde mig för att använda over-ear i stället. Kartong, laddsladd och diverse öronpluggar medföljer. Se bild
500 + frakt

Apple AirPods (2nd Generation) Wireless In-ear med trådlöst laddningsetui. Helt nya, oöppnad förpackning. Min sambo ville ha dessa till att kunna kolla på Apple TV utan att störa. Men det blev som allt annat inte av.
700 + frakt

Samfrakt är alltid trevligt. Jag säljer till vem jag vill osv.

Finns i Växjö.

Ha det fint.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 5 1600 @ 3.8, GTX 1060, 16GB RAM

Permalänk
Medlem

Hjälm från Doom Eternal Collectors Edition.
Bara använd som prydnad.
200 + frakt

Permalänk
Medlem

Hjälm från Doom Eternal

300kr + frakt

Permalänk
Medlem

Fallout bomb med spel.
200 + frakt

Permalänk
Medlem

Hjälm från Doom Eternal Collectors Edition.

400 + frakt

Permalänk
Medlem

Fallout bomb med spel. Specialutgåva. Kan ej svara på hur det är med koderna i spelen.
300 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av shogou:

Hjälm från Doom Eternal Collectors Edition.

400 + frakt

Du har PM

Visa signatur

Ryzen 5 1600 @ 3.8, GTX 1060, 16GB RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Håkis:

Du har PM

Vi hörs i PM

Permalänk
Medlem

Bild på replikor: STG44 och Walther

https://ibb.co/bQfQNSP

Visa signatur

Ryzen 5 1600 @ 3.8, GTX 1060, 16GB RAM

Permalänk
Medlem

Rensat i annonsen, lite sålt.

Visa signatur

Ryzen 5 1600 @ 3.8, GTX 1060, 16GB RAM

Permalänk
Medlem

P30

Hej
Bjuder 1500 för din P30Pro

Mvh Rolf

Permalänk
Medlem
Skrivet av RRWH:

Hej
Bjuder 1500 för din P30Pro

Mvh Rolf

Du har PM

Visa signatur

Ryzen 5 1600 @ 3.8, GTX 1060, 16GB RAM

Permalänk
Medlem

Gissar att du inte har vägarna förbi Örebro eller så? Hade gärna köpt replikorna till min bonusson inför jul, men är också rätt tvek på att de ska skickas.

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorg:

Gissar att du inte har vägarna förbi Örebro eller så? Hade gärna köpt replikorna till min bonusson inför jul, men är också rätt tvek på att de ska skickas.

Lite värre med det tyvärr

Visa signatur

Ryzen 5 1600 @ 3.8, GTX 1060, 16GB RAM

Permalänk
Medlem

Bjuder 500 för dina Anker Soundcore. Bor inte långt från Växjö, så kan hämta på plats.

/Magnus

Visa signatur

Acer laptop me pissdålig skärm...

Permalänk
Medlem

Huawei P30 pro, olåst? : 1600:- + frakt ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Håkis:

Lite värre med det tyvärr

Alltså, har klurat på det här och borde det inte gå att skicka dem med tydligt skrivet på paketet att det är just replikas, inte riktiga vapen?

Om det skulle vara möjligt att skicka allt imorgon (födelsedagsfirande i helgen som kommer) så tar jag gärna replikorna och AirPodsen för 1500:- ink frakt totalt?

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorg:

Alltså, har klurat på det här och borde det inte gå att skicka dem med tydligt skrivet på paketet att det är just replikas, inte riktiga vapen?

Om det skulle vara möjligt att skicka allt imorgon (födelsedagsfirande i helgen som kommer) så tar jag gärna replikorna och AirPodsen för 1500:- ink frakt totalt?

Hej, kommer inte hinna skicka som idag. Måste ordna fram jättebra emballage för ändamålet.

Visa signatur

Ryzen 5 1600 @ 3.8, GTX 1060, 16GB RAM

Permalänk
Medlem

Uppdatering: Följande finns kvar med köp nu priser, så först till kvarn

Huawei P30 Pro 128GB blå - använd av min mor, haft skärmskydd och fodral sedan dag 1. Skärmskyddet lossnade enligt henne för någon vecka sedan. Hon har bytt mobil nyligen.
Finns någon repa längst nere på skärmen, annars kan jag inte se något. Se bilder för skick.
1500 + frakt

Säljer också två vapenreplikor från Denix. Waltherns hane är trasig men i bra skick.
600kr för båda, ser helst avhämtning i Växjö
STG44 och Walther https://ibb.co/bQfQNSP

Anker Soundcore Liberty 3 Pro Vit - köpt från Inet under Juni månad.
Skulle användas enbart till mitt Switch, men bestämde mig för att använda over-ear i stället. Kartong, laddsladd och diverse öronpluggar medföljer. Se bild
500 + frakt

Apple AirPods (2nd Generation) Wireless In-ear med trådlöst laddningsetui. Helt nya, oöppnad förpackning. Min sambo ville ha dessa till att kunna kolla på Apple TV utan att störa. Men det blev som allt annat inte av.
700 + frakt

Visa signatur

Ryzen 5 1600 @ 3.8, GTX 1060, 16GB RAM

Permalänk
Medlem

Om airpodsen är obrutna och du kan skicka dem idag så att de går iväg med dagens post (så jag har dem senast fredag) tar jag dem. Kanske blir svårt att hinna få dem till ombud innan 16 eller när ditt lokala ombuds senaste tid är? Skickar PM med detaljer.

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Ryzen 5 1600 @ 3.8, GTX 1060, 16GB RAM