Sommartävla med Komplett och vinn bärbara prestandadatorer

Permalänk
Melding Plague

Sommartävla med Komplett och vinn bärbara prestandadatorer

Komplett Khameleon är bärbara datorer som kan anpassas för att passa dina behov. Dyk ned i den episka sommartävlingen och tävla om priser för över 80 000 kronor.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Kul! Hoppas man har en chans men gissar på att väldigt många kommer hoppa in i denna tävling.
I övrigt såg datorerna faktiskt väldigt bra ut.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Kan vinnaren välja att få en med Windows 10 Pro istället?

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3950X | Asus Crosshair VIII Hero | 64 GB DDR4 3200MHz | MSI GeForce RTX 3090 Suprim X 24GB

Permalänk
Testpilot

Kul initiativ, maskinerna såg riktigt trevliga ut faktiskt!

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Administrativ avgift

Faktiskt ganska intressant nu när laptopens har rejäl prestanda, drömmen om att slänga in laptopen i garderoben och sedan köra VR gaming kanske blir av.

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

Bra prestanda eller typ bara prestanda?

Visa signatur

Hur många datorer är för många?

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Sir_Manfred:

Kan vinnaren välja att få en med Windows 10 Pro istället?

Vi har testat och utvärderat det men det är en del drivrutiner som lirar dåligt med W10 så det blir endast W11 på dessa maskiner.

Skrivet av andra94:

Faktiskt ganska intressant nu när laptopens har rejäl prestanda, drömmen om att slänga in laptopen i garderoben och sedan köra VR gaming kanske blir av.

Ja, eller spänna fast laptopen på ryggen och köra helt "trådlöst"

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Komplett:

Vi har testat och utvärderat det men det är en del drivrutiner som lirar dåligt med W10 så det blir endast W11 på dessa maskiner.

Ja, eller spänna fast laptopen på ryggen och köra helt "trådlöst"

//Erik

Kör ett Focus 3 så trådlöst löser jag, faktiskt riktigt bra idé för folk i lägenhet. Bara slänga in laptopen vart som helst där det finns ett eluttag och sen bara köra saker trådlöst.

Helt rätt val med Windows 11 för laptops så många quality of life saker som funkar bättre !

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

Lycka till! Har inget intresse av laptops men ska bli kul att se om recensionerna kan vända på det.

Visa signatur

MLG Lurker

Permalänk

Finns det någon teckenbegränsning i motiveringen?

Visa signatur

Citera mig - annars kan svar utebli i trådar jag inte själv skapat.

Permalänk
Skrivmaskin
Skrivet av MrRunaway:

Finns det någon teckenbegränsning i motiveringen?

Nej, men om motiveringens omfattning börjar gå mot Tolkiens samlade verk kan det vara läge att skala ned för att göra det tydligare

Permalänk
Medlem

Underbart kul tävling som sätter kreativiteten på spel! Håller tummarna att man får chans att recensera någon av dom

Permalänk
Medlem

Lycka till alla tävlanden, jag har deltagit själv... men tänk om jag vinner, då måste jag ju göra en recension också. Och DEN recensionen kommer inte bli så proffsig.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av superpwnguin:

Lycka till alla tävlanden, jag har deltagit själv... men tänk om jag vinner, då måste jag ju göra en recension också. Och DEN recensionen kommer inte bli så proffsig.

Ställ dig i kö, jag ligger först i ledet på den mest sämsta recensionen ever:P

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Ställ dig i kö, jag ligger först i ledet på den mest sämsta recensionen ever:P

Nejdå, där ligger jag först!

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk
Medlem

"Bidraget kunde inte sparas"?

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av SwedenVirre:

Nejdå, där ligger jag först!

Vi får köra delad plats

Permalänk
Skrivmaskin
Skrivet av Llhweiir:

"Bidraget kunde inte sparas"?

Testade precis och det borde fungera utan problem. Kan du testa igen?

Permalänk
Medlem

Fungerar de med Linux?

Permalänk
Medlem

Har nu skickat in ett bidrag. Lycka till allihop!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MegaMuztek:

Fungerar de med Linux?

Det kommer du att kunna läsa om i min recension.

Permalänk
Medlem

” Med en dartpil och karta ska vinnaren slumpmässig välja en europeisk stad att besöka för att utvärdera och arbeta med recensionen.”

Undra hur många omtagningar av det kastet som görs innan det blir rätt ”slumpmässiga” stad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av naaw:

” Med en dartpil och karta ska vinnaren slumpmässig välja en europeisk stad att besöka för att utvärdera och arbeta med recensionen.”

Undra hur många omtagningar av det kastet som görs innan det blir rätt ”slumpmässiga” stad.

Ja, undra om någon av alla hundratals, tusentals youtubers som gjort detta tidigare varit ärliga. Tvek på den!

Grattis vinnarna!

Permalänk
Medlem

Är självfallet oerhört glad över vinsten - men samtidigt rätt nervös över det arbete som ligger framför mig. Det finns så otroligt många skickliga produkttester ute på YouTube - och jag inser att det tagit dem många försök att nå den nivå de är på idag. Men jag skall göra mitt bästa, och hoppas att resultatet blir givande för jag några spekulanter på Kompletta laptops.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Medlem
Skrivet av naaw:

” Med en dartpil och karta ska vinnaren slumpmässig välja en europeisk stad att besöka för att utvärdera och arbeta med recensionen.”

Undra hur många omtagningar av det kastet som görs innan det blir rätt ”slumpmässiga” stad.

Så länge jag lyckas träffa kartan är planen att ta det på första pilen! Möjligtvis blir det ett undantag om jag hamnar i Sverige. Uppdaterar inom kort.

Skrivet av Calma:

Ja, undra om någon av alla hundratals, tusentals youtubers som gjort detta tidigare varit ärliga. Tvek på den!

Grattis vinnarna!

Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av naaw:

” Med en dartpil och karta ska vinnaren slumpmässig välja en europeisk stad att besöka för att utvärdera och arbeta med recensionen.”

Undra hur många omtagningar av det kastet som görs innan det blir rätt ”slumpmässiga” stad.

Naaw

Visa signatur

12600KF - NH-D15 - PRIME Z690 - Corsair 32GB - RTX 3070 - 2x SN570 500GB/1TB - RM750 - Meshify 2 C
Logitech G915 TKL - G Pro Wireless - Pro X - Odyssey G7 27"

Better Sweclockers

Permalänk
Medlem

När kommer recensionerna från vinnarna eller har jag missat dessa?