EverDrive GB X7, GBA X5 Mini, FXPAK PRO, N64 X7, N8 Pro

Permalänk
Medlem

EverDrive GB X7, GBA X5 Mini, FXPAK PRO, N64 X7, N8 Pro

Säljer en del Everdrives. Dessa är helt nya och oanvända.

Färgerna är samma som på bilderna, de till GameBoy är transparenta, de till stationära konsoler är i grå färg.

------

EverDrive GB X7: 1995 kr

135 dollar = 1485 kr
25% moms = 371 kr
Tullavgift = 75 kr
Frakt = 90 kr

Läs mer här:

https://krikzz.com/our-products/cartridges/edgbx7.html

------

EverDrive GBA X5 Mini: 1595 kr

104 dollar = 1144 kr
25% moms = 286 kr
Tullavgift = 75 kr
Frakt = 90 kr

Läs mer här:

https://krikzz.com/our-products/cartridges/everdrive-gba-mini...

--------

FxPak Pro (SD2snes): 3195 kr

224 dollar = 2464 kr
25% moms = 616 kr
Tullavgift = 75 kr
Frakt = 90 kr

Läs mer här:

https://krikzz.com/our-products/cartridges/fxpak-pro.html

----------

EVERDRIVE 64 X7: 2895 kr

199 dollar = 2189 kr
25% moms = 548 kr
Tullavgift = 75 kr
Frakt = 90 kr

Läs mer här:

https://krikzz.com/our-products/cartridges/ed64x7.html

--------

EverDrive N8 Pro: 2695 kr

184 dollar = 2024 kr
25% moms = 506 kr
Tullavgift = 75 kr
Frakt = 90 kr

Läs mer här:

https://krikzz.com/our-products/cartridges/everdrive-n8-pro-7...

---------

Dessa levereras fort. Kan hämtas eller skickas med paket, kostnad 49 kronor i så fall.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hur gamla är de? Finns garanti kvar på dem? Kvitto?

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem

Hade gärna köpt N64 varianten men du räknar med moms?
Då är det ju billigare att köpa direkt från krikkz?

Visa signatur

| i9 10900K AllCore @5GHz | Gigabyte 3080 Vision OC @1845MHz (0.9v) | HyperX 32GB DDR4 @3600 MHz | LG 32'' @165Hz G-Sync | Samsung 970 Evo Plus M2 1TB | Asus ROG Strix Z490-F | Corsair RM750x | Noctua NH-D15 Cromax | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 | LG CX 65" | Nintendo Switch | PS5 Disc Ed. | RetroPie | One+ CE | Amiga 500 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av pskjonte:

Hade gärna köpt N64 varianten men du räknar med moms?
Då är det ju billigare att köpa direkt från krikkz?

OfT: Verkar som att det tidigare varit frågor angående prissättningen på dessa och så som jag förstog det så har TS varit tvungen att tulla på alla sina kassetter och därav också blivit tvingad att betala VAT. Verkar som att många som beställt från samma tillverkare har sluppit alla dessa avgifter själv så frågan är ju hur mycket ts egentligen betalat, varit frågetecken angående påstådd leveranstid där TS påpekat 2 månader medans vissa användare själva hänvisar till 2 veckors leveranstid.

OnT: Hur fungerar kasseterna till GBA? finns det möjlighet att emulera andra konsoler eller endast GBA GBC GB?

Visa signatur

Main: Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, Asus TUF OC 3090Ti, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB

Permalänk
Medlem

Skulle kunna ge 199dollar + tull för N64 varianten och hämtning i göteborg.

Köpte själv från krikzz för ett tag sen, behövde inte betala moms iaf...

Visa signatur

| i9 10900K AllCore @5GHz | Gigabyte 3080 Vision OC @1845MHz (0.9v) | HyperX 32GB DDR4 @3600 MHz | LG 32'' @165Hz G-Sync | Samsung 970 Evo Plus M2 1TB | Asus ROG Strix Z490-F | Corsair RM750x | Noctua NH-D15 Cromax | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 | LG CX 65" | Nintendo Switch | PS5 Disc Ed. | RetroPie | One+ CE | Amiga 500 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SVP:

OfT: Verkar som att det tidigare varit frågor angående prissättningen på dessa och så som jag förstog det så har TS varit tvungen att tulla på alla sina kassetter och därav också blivit tvingad att betala VAT. Verkar som att många som beställt från samma tillverkare har sluppit alla dessa avgifter själv så frågan är ju hur mycket ts egentligen betalat, varit frågetecken angående påstådd leveranstid där TS påpekat 2 månader medans vissa användare själva hänvisar till 2 veckors leveranstid.

OnT: Hur fungerar kasseterna till GBA? finns det möjlighet att emulera andra konsoler eller endast GBA GBC GB?

Förutom dom du nämnt så kan man även köra NES, Sega Master System, Game Gear och Neo Geo Pocket.
Har inte superkoll på spel-kompatibiliteten dock, har bara testa några NES-spel själv.

Permalänk
Medlem

Kvitto finns. De är inte öppnade alls. Fick dom för ca 1 månad sen.

Vissa snackar om att man inte behöva betala moms osv. Men det har jag behövt göra. Därför jag skriver tydligt ovan exakt vad jag fått betala. Jag tjänar endast några kronor per kasett.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarato:

Hur gamla är de? Finns garanti kvar på dem? Kvitto?

kvitto finns, fick dom för ca en månad sen , samt de är inte öppnade

Permalänk
Medlem
Skrivet av pskjonte:

Hade gärna köpt N64 varianten men du räknar med moms?
Då är det ju billigare att köpa direkt från krikkz?

Beställer du från Krikkz så är det från Ukraina, du får betala moms när posten mottar det då de inte är med i EU .

Priserna jag skriver är det jag betalat för dom, och ni får dom för samma.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SVP:

OfT: Verkar som att det tidigare varit frågor angående prissättningen på dessa och så som jag förstog det så har TS varit tvungen att tulla på alla sina kassetter och därav också blivit tvingad att betala VAT. Verkar som att många som beställt från samma tillverkare har sluppit alla dessa avgifter själv så frågan är ju hur mycket ts egentligen betalat, varit frågetecken angående påstådd leveranstid där TS påpekat 2 månader medans vissa användare själva hänvisar till 2 veckors leveranstid.

OnT: Hur fungerar kasseterna till GBA? finns det möjlighet att emulera andra konsoler eller endast GBA GBC GB?

Kasetten för GBA kan emulera vanliga gameboy samt gameboy color spel, men det är emulering då, inte 100% "äkta" samt GBA x5 mini stödjer inte savestates, det gör GB x7