Permalänk
Medlem

Sony PSP

Hej!

Letar efter en PSP till min bror som present (han har mycket dötid på sitt jobb).
Ska vara i dugligt skick, helst med helt ok batteri & laddare. Spel behövs inte men minneskort är intressant. Alla varianter från 1000 till 3000 är av intresse.

//Andreas

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har en modell 1000 med Custom Firmware. Batteri, laddare, ett spel ligger i men saknar fodral men finns fodral till enheter från Logitech. Det är 4GB minneskort vilket för PSP var rätt mycket för mig spelen är några hundra MB var.

Laddade den och spelade lite senaste för ett år månader sedan men spelade bara några minuter sen låg den och laddade ur själv. Vet inte hur länge batteriet håller då jag inte körde till det var slut men fungerar i alla fall trotts åldern.

Inköpt i Nordamerika 2005 men har svensk laddare och fungerar med alla spel oavsett land.

Spelet är Kingdom Paradise. Skärmen ser ut i bra skick då den alltid förvarats i fodralet.

Du kan ju kolla vilka andra modeller folk har att sälja och höra av dig om du är intresserad av denna.

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk
Medlem

Hej,

Har en PSP-1000 liggandes. Den har custom firmware installerat.
Batteriet är tyvärr dött men finns nya att köpa från kina för under 100:-
De flesta orginalbatterier borde vara i ganska kasst skick vid det här laget skulle jag gissa.

Microusb-adapter för laddning, dvs. den går att ladda/spela med vilken usb-laddare som helst. I teorin kan man köra med en powerbank istället för batteriet men beror lite på bilen powerbank man har, vissa stänger av sig om enheten drar för lite ström.

Två memstick minneskort, 512mb samt 1gb. Medföljer även en memstick till sd-korts adapter så man kan använda vanliga sd-kort. Spelen till psp brukar ligga på 1-2gb i storlek vill jag minnas. Så stort minneskort är att föredra.

Skicket är helt ok men finns lite repor. En liten spricka på undersidan som är lagad. <0.5cm lång. Som brukligt på lcd:er från denna tidsperiod finns det även några döda pixlar uppe i ena hörnet. Men inget som går att urskilja vid annat än helt svart bild.

Hör av dig om det är intressant så kan jag skicka några bilder och diskutera pris. Kan tänka mig släppa den lite billigare än ditt annonspris!

Visa signatur

Workstation | A64 3500+ "venice" @2,6 (260x10) | 1024MiB Speed premium bh5 @260mhz 1,5225-1t | DFI Sli-DR | 7800GTX @525/1410 | pc6070b
Server | P4 2,0 @ 2,6 | 1024 mb ram | Gfx4 mx | 1,6TiB hdd | Debian Etch |
Laptop | Zepto 6224W | C2D 7300 2Ghz | 8600GT 512MB | 2gb 666mhz ram | 100gb 7200rpm hdd |

Permalänk
Medlem

Har en PSP 1004
Bra skick, ny skärmplast
Var i en massa 3 som jag köpte för att reparera för ett tag sedan.
Fungerar bra , Bra batteri , 2gb Minne kort , UMD fungerar Ingen laddare, Kan köpas på Amazon för ett lågt pris fungerar från en USB.

Har "Custom Firmware" Kan spela backup spel, gör att systemet håller längre på batteriet.

Kan köpa 2 32gb minneskort och 2 minneskort till Memory stick adapter. rymmer cirka 60 spel. Jag tycker att detta är praktiskt för långa resor.

Visa signatur

ASUS X99 Deluxe - Core i7 6950X 4.2Ghz 1.25v - Corsair H115i Elt CapX - 32GB G.skill B die @ 3200Mhz C13-13-12-30-1T - Gainward RTX 2070 8GB.
Asus Strix X570 Gaming-F - Ryzen 5 5600 - MSI RX 5700 - 32GB Corsair Vengence LED 3800mhz
Hwbot @Warp9 Team - https://hwbot.org/user/ashley98/
Överklockare av äldre hårdvara! , Inte härifrån 🇬🇧

Permalänk
Medlem

Noterat! Tack för bra och tydlig info. Arbetar mig igenom responsen, kontaktar en i taget.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad