Pioneer förstärkare/dubbelkassett/tuner/vinyl/cdväxlare

Permalänk
Medlem

Pioneer förstärkare/dubbelkassett/tuner/vinyl/cdväxlare

Denna gamla hifi-stapel från 90-talet har stått oanvänd länge nu och SKÄNKES för att komma till bättre användning.

  • Kombinerad förstärkare/dubbelkassett (DC-Z83)

  • Tuner (F-Z93)

  • Vinyl (PL-Z93)

  • CD-växlare (PD-Z83M)

  • Fjärrkontroll och manualer

Nyligen testad, allting verkar fungera bra förutom kassettdäcken (behövs nya remmar kanske?). För många år sen använde jag den som förstärkare för TV:n (3.5mm hörlusuttag på TV:n till RCA på stereon), knappast optimalt men fungerade. På senare tid bara kopplad med RCA till annan förstärkare för att kunna spela upp vinyl/cd.

Finns att hämta relativt centralt i Göteborg.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Intresserad av Vinylspelaren och kan hämta på söndag eller eventuellt lördag om det passar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swegatron:

Intresserad av Vinylspelaren och kan hämta på söndag eller eventuellt lördag om det passar

De olika delarna är ganska skräddarsydda för varandra så jag ser helst att någon plockar hela pjäsen i ett stycke. Hör av mig om läget ändras!

Permalänk
Medlem

Är intresserad av allt! Min tidigare högtalare/ljud gav upp, så varit utan ett tag. Inte haft råd att fixa något nytt ännu så detta hade varit perfekt!

Visa signatur

Life is so wonderful, Life is so beautiful, Stay a while, No one gets out alive.
Life is so wonderful, Life is so beautiful, Just smile, No one gets out alive.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ghollghost:

Är intresserad av allt! Min tidigare högtalare/ljud gav upp, så varit utan ett tag. Inte haft råd att fixa något nytt ännu så detta hade varit perfekt!

PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av pixnion:

De olika delarna är ganska skräddarsydda för varandra så jag ser helst att någon plockar hela pjäsen i ett stycke. Hör av mig om läget ändras!

Har lite dålig koll vad det är som behövs men varit intresserad länge för att kunna lyssna på Kent med vinyl haha. Så intresserad av allt för att få det fungerandes.

Permalänk
Medlem

Som vanligt så bor man i fel ände av landet när man hittar ett klipp

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad