Teknikprojekt att fördriva tiden med

Permalänk

Teknikprojekt att fördriva tiden med

Hej,

Min arbetsplats (ett välkänt nöjesfält) är stängd i drygt en och halv vecka, och därefter kommer den endast vara öppen ett fåtal dagar vissa veckor. Det går med andra ord inte att arbeta 100%. Jag söker deltidsjobb att kombinera med min nuvarande anställning, men har ännu inte fått något.

Därför undrar jag om ni på SweClockers har några tips på projekt man kan sitta med när mycket tid finns? Det får gärna vara teknikrelaterat men det är inget krav. All inspiration behövs och jag är mycket tacksam för er hjälp!

//MisterPlow2

Visa signatur

Main PC: Ryzen 7 7700X * RX 6950XT.
Backup PC: Ryzen 5 1600X * Vega 64 Liquid Cooled.
Laptop: ROG Flow X13 (Ryzen 9 5900HS * RTX 3050 (35W)).

Permalänk
Medlem
Skrivet av MisterPlow2:

Hej,

Min arbetsplats (ett välkänt nöjesfält) är stängd i drygt en och halv vecka, och därefter kommer den endast vara öppen ett fåtal dagar vissa veckor. Det går med andra ord inte att arbeta 100%. Jag söker deltidsjobb att kombinera med min nuvarande anställning, men har ännu inte fått något.

Därför undrar jag om ni på SweClockers har några tips på projekt man kan sitta med när mycket tid finns? Det får gärna vara teknikrelaterat men det är inget krav. All inspiration behövs och jag är mycket tacksam för er hjälp!

//MisterPlow2

Gör lägenheten/huset smart, där kan man lägga precis hur mycket tid som helst om man vill.

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk