Vilka hörlurar rekommenderar ni för bästa möjliga ljud?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ronz:

Glad att du är nöjd!

Ja det blev jag verkligen känns mycket bättre med öppna lurar det blir inget sånt tryck för öronen alltså påfrestningar för öronen som det blev med mina tidigare lurar som var slutna.

Permalänk
Medlem

Tyckte att Fidelio X2 var helt okej. Supersköna hörlurar ur lådan men vet inte om det är jag som har ett smalt huvud för dom åker väldigt lätt av, töjdes väl ut med tiden helt enkelt. Om jag minns rätt så tyckte jag inte riktigt om gaming i dom då jag hade det lite svårt att höra exakt varifrån fotstegen kom. Sen är det ju kul att granaterna säger boom, men det är mer för single player och inlevelse.

Använder aldrig mina X2 längre efter införskaffandet av Hifiman 4xx och sedermera HD660s. 4XXs planar basen är något helt annat. Elektronisk musik gör sig bättre i X2 än HD660s men tenderar då att välja 4XX då med sina planar.

Kanske dags att leta rätt på X2orna och lyssna lite på dom igen. Stora fördelen med X2orna är att dom är väldigt lättdrivna

Visa signatur

7800x3D | 7900 XTX | Custom loop | Samsung Neo G7 | Razer Deathadder Pro v3 | Razer Huntsman | Sennheiser HD 660S | Hifiman Arya Stealth | Denafrips Ares II | Drop THX AAA 789 | Macbook Pro 13" Retina för studier

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mio-3513:

Ursäkta men vad menar du med detta ( såhär går det när man inte läser hela tråden innan man postar??? ) tycker det var väldigt onödigt skrivet faktiskt. Påstår du att fidelio X2HR skulle vara kassa då menar du? 🤔 Bättre än AKG i allafall där kåpor glider ner örat 👍

Jag tror @Galadhnen menade sig själv när han sade "så går det när man inte läser hela tråden" så det var inte en gliring till dig
Så bara att slappna av

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Roger W:

Jag tror @Galadhnen menade sig själv när han sade "så går det när man inte läser hela tråden" så det var inte en gliring till dig
Så bara att slappna av

Jaha okej då vet jag sorry 🤣

Permalänk
Skrivet av Mio-3513:

Jaha okej då vet jag sorry 🤣

Ja precis, jag menade mig själv!
Insåg inte riktigt hur det jag skrev kunde tolkas, det va rätt otydligt faktiskt...